برنامه زمان بندی حمل مشعل بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مشخص شد

کدخبر: 2234200

کمیته برگزار کننده بازی‌های آسیایی اعلام کرد برنامه حمل مشعل این رقابت‌ها از ۱۷ جولای تا ۱۵ آگوست زمان بندی و مقرر شده این مشعل از ۵۳ منطقه و شهر در اندونزی عبور کرده و ۱۸ استان را هم پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 40 ورزشکار و هنرمند سرشناس اندونزیایی کار حمل این مشعل را به عهده دارند. "اریک توهیر" رئیس تیم میزبانی بازی های آسیایی پیش رو به خبرگزاری آنتارا گفت: مشعل این دوره از مسابقات طی روزهای 14 تا 16 جولای در هند به عنوان اولین میزبان این دوره از رقابت ها روشن می شود و در اندونزی از شهرهای تاریخی این کشور عبور خواهد کرد.

وی همچنین گفت: مشعل بازیها از هند به «مراپن» مرکز جاوا خواهد رسید جایی که به وزیر ورزش و امور جوانان و وزیر توسعه منابع انسانی و فرهنگ تحویل داده می شود.

رئیس تیم میزبانی بازی های آسیایی جاکارتا - پالمبانگ تاکید کرد: این مشعل با یک فروند هواپیمای بوئینگ 500-737 و با حمایت نیروی هوایی از هند عازم اندونزی خواهد شد.

توهیر گفت: حمل مشعل تنها پیاده انجام نمی شود بلکه براساس برنامه هایی که مقامات مسوول هر استان در نظر گرفته اند با اسب، توسط غواصان با قایق، اسکی درایور و ... نیز حمل خواهد شد.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا - پالمبانگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی انجام می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: