کشف جسد زن جوانی که با شال خفه شده بود

کدخبر: 2234506

جسد زن جوانی که با شال خفه شده بود در پارک چیتگر کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ساعت 24 شب گذشته (یکشنبه 23 تیرماه) مأموران کلانتری 181 عوارضی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند که جسد زن ۳۹ ساله ای در پارک چیتگر کشف شده است.

بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی به همراه اکیپ تشخیص هویت در محل کشف جسد حاضر و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی های اولیه نشان داد مقتول در حالی به قتل رسیده که شال چندین بار به دور گردن وی پیچیده شده و متهم یا متهمان در هر بار پیچش یک گره به شال زده اند.

تحقیقات حاکی از آن بود که مقتول در ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته با خودرو شخصی پراید از خانه خارج شده و با سه مرد جوان افغانستانی به پارک چیتگر رفته است، اما پس از گذشت ساعت ها به خانه برنگشته که همسر و دختر وی نگران شده و با حضور در کلانتری ۱۸۱ عوارضی مفقود شدن وی را اعلام کرده بودند.

همزمان با اعلام مفقودی زن جوان، مأموران کلانتری ۱۸۱ عوارضی حین گشت زنی در اتوبان تهران-کرج به یک دستگاه پراید پارک شده کنار اتوبان که مرد جوان افغانستانی راننده اش بود، مشکوک شدند و خودرو و راننده را به کلانتری منتقل کردند.

راننده پراید در اظهاراتش به مأموران گفت که خودرو متعلق به زن جوانی بوده و وی به همراه دو دوست دیگرش همراه با این زن به پارک رفته اند.

این متهم در ادامه اظهاراتش به مأموران گفته بود: من با نادر و حمید همراه با مقتول به پارک رفتیم که من در خودرو ماندم و نادر و حمید به پارک رفتند؛ یکی دو ساعت بعد نادر و حمید بازگشتند، در حالی که زن جوان همراه آن ها نبود و گفتند که سریعاً فرار کن که همراه هم با خودرو زن جوان متواری شدیم، ساعتی بعد در اتوبان تهران-کرج توقف کردیم که نادر و حمید برای انجام کاری از خودرو پیاده شدند و مأموران دقایقی بعد فرا رسیدند.

پس از اظهارات این متهم، کارآگاهان برای بازداشت نادر و حمید دست به کار شده و ساعتی بعد موفق به بازداشت نادر شدند؛ تحقیقات برای بازداشت حمید و روشن شدن زوایای پنهان این پرونده در دستور کار مأموران قرار گرفته است. همچنین جسد مقتول نیز برای بررسی بیشتر با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی انتقال یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: