تمام مشکلات ورزشگاه آزادی برای دیدار سوپرجام؛ از بر نداشتن داربست‌ها تا تعمیر تونل و سرویس بهداشتی + عکس

کدخبر: 2234512

ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران با مشکلاتی روبه‌رو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار سوپرجام فوتبال ایران که بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال قرار است در تاریخ 29 تیرماه برگزار شود، به چند دلیل در برگزاری آن ابهام وجود دارد.

مشکلاتی که هم اکنون ورزشگاه آزادی جهت برگزاری دیدار سوپرجام با آن روبه روست، سرویس های بهداشتی در حال ترمیم و بازسازی است، بخش هایی از تونل ورزشگاه ایراداتی دارد که در دست تعمیر است.

در زمان برگزاری جام جهانی 2018، دو دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی برای تماشای خانواده ها پخش شد که بعد از حدود 20 روز از پایان کار تیم ملی در جام جهانی، داربست هایی که برای نمایشگر بازی های تیم ملی گذاشته بودند هنوز در ورزشگاه وجود دارد که با مساحت 1200 متر روبه روی جایگاه قرار دارند.

حال سوالی که مطرح است، این است که چرا پیمانکاری که داربست ها را نصب کرده تا این لحظه در جهت برداشتن آنها کاری نکرده است.

آماده سازی سرویس های بهداشتی کار خیلی سختی نیست، اما در خصوص بحث تونل ها و داربست ها مشکلات عدیده ای وجود دارد که باید ببینیم به چه صورت حل خواهد شد.

نکته مهم در خصوص برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران این است که باید ببینیم در فاصله 4 روز تا تاریخ برگزاری دیدار سوپرجام این مشکلات و مسائل حل خواهد شد و ورزشگاه آزادی برای برگزاری نخستین دربی سال 97 آماده می شود یا نه؟

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: