کاشانی: آرامش پرسپولیس به خاطر داشتن مدیریت منسجم است/ بیرانوند بازیکن وفادار پرسپولیس است

کدخبر: 2234516

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر در تیم ما آرامش خاصی وجود دارد به علت داشتن مدیریت منسجم است.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حمایت های مالی وزارت ورزش و جوانان به این باشگاه اظهار کرد: من وارد این مسائل نمی شوم و نمی دانم درباره چه موضوعی صحبت می کنید. تیم ما با مدیریت منسجم و در چارچوب مقررات کارش را انجام می دهد و اهداف مورد نظر با حمایت مسئولان پیگیری می شود. اگر در تیم ما آرامش خاصی وجود دارد به علت مدیریت منسجم است.

کاشانی درباره اظهارات رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مبنی بر اینکه باشگاه های بدهکار حق ثبت قرارداد خود را ندارند، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما باشگاه به روند پیشرفت خود ادامه می دهد و مسئول کمیته تعیین وضعیت نباید این مسئله را مطرح می کرد.

او درباره وضعیت علیرضا بیرانوند بیان کرد: بیرانوند جزء بازیکنان بزرگ باشگاه پرسپولیس است و او موافقت کرد که در باشگاه پرسپولیس بماند. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای بازیکنان افتخار محسوب می شود. بیرانوند بازیکن وفادار باشگاه است و همان طور که قول داد در پرسپولیس ماندنی شد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه باشگاه با ترانسفر بیرانوند درآمد زیادی کسب می کند، گفت: انشاالله در چارچوب مقررات و آنچه صلاح باشگاه و بیرانوند در آینده است تصمیم گیری می کنیم.

کاشانی درباره اینکه در صورت پرداخت نکردن مطالبات مالی علی دایی با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه می شوید، تصریح کرد: علی دایی عضو باشگاه پرسپولیس است و فرد قابل احترامی محسوب می شود. آرزویم این بود که علی دایی رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا شود تا افتخاری برای فوتبال کشورمان باشد. البته من اطلاعی درباره مسائل مالی ندارم و مدیریت باشگاه پیگیر مطالبات مالی دایی است.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند: به خاطر وضعیت تیم و هواداران در پرسپولیس ماندنی شدم

حاجی بیگی: بیرانوند برای عشق به هواداران در پرسپولیس ماند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: