چیریچ:برای رسیدن به فینال بازی‌های آسیایی تلاش می‌کنیم

کدخبر: 2234601

سرمربی تیم ملی واترپلوگفت: تلاش می‌کنیم به فینال برسیم و اگر هم نشد حتماً برای کسب مدال برنز مبارزه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو درحاشیه اردوی این تیم درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی گفت: یک ماه تا بازی های آسیایی باقیمانده است که در یک چشم برهم زدن می گذرد. یک اردوی تدارکاتی را در سنگاپور را پیش رو داریم و در شرایط آماده سازی سختی هستیم که امیدوارم بتوانیم بازیکنان را در این مدت به سطح آمادگی مطلوبی برسانیم.

چیریچ درباره اردوی سنگاپور توضیح داد: اردوی سنگاپور،اردویی مهم و قابل استفاده برای ما است. یک دیدار تدارکاتی با سنگاپور خواهیم داشت تا در جو مسابقه قرار بگیریم و با آمادگی بهتری گام به مسابقات بگذاریم.

او درباره جوان گرایی تیم ملی واترپلو اضافه کرد: تمام تیم های ملی در تمام رشته های مختلف باید روی جوانان حساب کنند ما هم این کار را می کنیم که امیدواریم امتحان خوبی را پس بدهند و در سیستم ما قرار بگیرند امیدوارم آنها هم از این آزمون موفق بیرون بیایند.

سرمربی تیم ملی واترپلو درباره گروه ایران در بازی های آسیایی خاطر نان کرد: همانطور که گروه ما عادی است، سخت هم است این شرایط برای تمام تیم ها یکسان است که همانطور که ما به کسب مدال و نتیجه چشم داریم مسابقات برای همه جدی است.

چیریچ درپاسخ به اینکه رضوانی قول مدال و سکو داده است و آیا شما هم این قول را می دهید بیان کرد: همانطور که او قول داده ما هم شانس کسب مدال هستیم. تلاش می کنیم به فینال برسیم و اگر هم نشد حتماً برای کسب مدال برنز مبارزه خواهیم کرد هیچکس بیشتر از ما دو نفر این انگیزه و امید را ندارد که به مدال برسیم که کمترین پاداش زحماتی است که ما در این سه سال کشیده ایم.

چیریچ درباره رقابت با ژاپن، قزاقستان و چین اضافه کرد: باید واقع بین باشیم و نگاه واقع بینانه داشته باشیم. ژاپن و قزاقستان دو تیم برتر آسیا هستند و در این سال ها همواره در سطح اول بوده اند و نتایج خوبی گرفته اند و با بهترین تیم های دنیا از جمله مجارستان بازی کرده اند. واقع بینانه این است که تیم هایی مانند ژاپن و قزاقستان قوی تر از ما هستند و این فاصله احساس می شود اما به چین نزدیک هستیم و مطمئن هستم می توانیم اشتباهات مان را تصحیح کنیم و با نتیجه خوب خارج شویم.

بیشتر بخوانید: حضور سلطانی فر و صالحی امیری در تمرین تیم ملی واترپلو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: