پازل نقل و انتقالات پرسپولیس با کدام بازیکن کامل می‌شود؟

کدخبر: 2234804

لیست بازیکنان باشگاه پرسپولیس با تمدید قرارداد وحید امیری برای فصل بعد تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فصل نقل و انتقالات برای باشگاه پرسپولیس در حالی روزهای پایانی خود را سپری می کند که هواداران و مدیران این تیم منتظر تصمیم نهایی وحید امیری هستند.

این بازیکن ملی پوش که یکی از ستارگان تیم ملی در جام جهانی روسیه بود به قدری در این رقابتها درخشید که همه نگاه ها به سمت او چرخید. وحید امیری از جمله بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران است که برانکو و هواداران روی توانایی او حساب کردند و سرمربی پرسپولیس نقشه های زیادی برای او در سر دارند.

پازل پرسپولیس در نقل و انتقالات با حضور وحید امیری کامل می شود و او که به هواداران وعده کرده که سال بعد هم پیراهن پرسپولیس را بپوشد اما هنوز قراردادش نهایی نشده است تا هواداران نگران ماندن یا جدایی اش از سرخپوشان پایتخت شوند.

مسئولان و هواداران پرسپولیس از روز شنبه منتظر حضور وحید امیری در باشگاه هستند تا تکلیف این بازیکن مشخص شود اما روز گذشته این بازیکن وکیلش را به باشگاه پرسپولیس فرستاد تا پیشنهاد خود را به گوش مسئولان برساند.

گفته می شود وکیل امیری روز گذشته به مسئولان پرسپولیس اعلام کرد که این بازیکن پیشنهادهای مالی خوبی از تیم های ترکیه ای و قطری دارد اما حاضر است نصف مبالغ پیشنهادی در پرسپولیس بماند. به هر حال وحید امیری قرار است طی امروز و فردا درباره ماندن یا جدایی از سرخپوشان پایتخت تصمیم نهایی را بگیرد.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و شاهد یکی از فصول سرخپوشان پایتخت در این زمینه بودیم. جذب مهدی ترابی ، سروش رفیعی ، مهدی شیری ، مهدی شریفی و ماندگار شدن بیرانوند و تمدید قرارداد با امیری می تواند پرسپولیس را رویایی تر از قبل کند. این تیم پر ستاره که 2 سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شده است در شروع فصل از هیچ کدام از خریدهایش نمی تواند استفاده کند و همه این ستاره ها باید تا پایان نیم فصل اول منتظر بمانند تا محرومیت پرسپولیس به پایان برسد و از نیم فصل دوم می توانند این ستاره ها برای سرخپوشان بازی کنند.

البته امیری داستان پیچیده ای دارد چرا که بعد از جام جهانی روسیه با پیشنهادهای اغوا کننده ای مواجه شده است و همین پیشنهادات باعث شده که او نتواند بهترین تصمیم را بگیرد و فقط به هواداران قول داده که اگر در ایران باشد برای پرسپولیس بازی می کند. هواداران به وفاداری امیری اطمینان دارند اما از او انتظار دارند در این شرایط سخت پرسپولیس را تنها نگذارد و پیشنهادهای ارائه شده را رد کند و فصل آینده هم برای سرخپوشان بازی کند.

به هر حال باید منتظر بمانیم که وحید امیری در پرسپولیس می ماند یا راهی یک تیم خارجی می شود.

بیشتر بخوانید:

حاجی بیگی: بیرانوند برای عشق به هواداران در پرسپولیس ماند

حضور وکیل وحید امیری در باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: