با حضور مشاور شهردار تهران انجام شد؛

افتتاح مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران

کدخبر: 2234999

مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، افتتاح مجموعه ورزشی استخر روباز در بوستان بهشت مادران با حضور فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران انجام شد.

استخر روباز بوستان بهشت مادران در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع احداث شده که دارای سازه LSF ، کف و بدنه سرامیک، نمای کامپوزیت است. ضمن اینکه این مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و ... است. این مجموعه ورزشی و استخر روباز ضمن اینکه می‌تواند تامین کننده بخشی از نیازهای فرهنگی و ورزشی بانوان شهر تهران باشد در نقطه خاص در بوستان و به صورت کاملا محصور است تا بانوان بدون هیچ دغدغه‌ای در این مکان به تفریح و ورزش بپردازند و ضمن استفاده از امکانات بوستان کودکان خود را جهت نگهداری و آموزش به خانه اسباب بازی این مجموعه ورزشی بسپارند.

راکعی مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی و استخر روباز این بوستان از غرفه‌های دل نوشته‌ها، کارگاه‌های متنوع آموزشی از قبیل گلیم و گبه چند روزی طراحی لباس، ساخت بدلیجات، کاپ کیک دخترانه، شطرنج، دارت، بازی لوان چینی و ... و غرفه آنالیز جسمانی همراه با طب سنتی و حضور متخصصان و روانشناسی ویژه دختران بازدید کرد.

جشنواره دختران شهر تهران به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران در تاریخ ۲۴ تا ۲۸ تیرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر در بوستان بهشت مادران در حال برگزاری است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ بوستان بهشت مادران در مساحتی حدود ۲۰ هکتار در بزرگراه رسالت قرار دارد و از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر روزهای شنبه تا پنجشنبه به بانوان اختصاص دارد و روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز در اختیار خانواده‌ها است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: