مذاکره اینتر با بروزوویچ برای حذف بند فسخ قرارداد

کدخبر: 2235013

باشگاه اینتر می‌خواهد خرید هافبک کرواتش را برای مشتریان او بسیار سخت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر به مارسلو بروزوویچ پیشنهاد تمدید قرارداد داده و قصد دارد بند فسخ را از قراردادی جدیدش با این بازیکن کروات حذف کند.

به موجب قرارداد فعلی طرفین، مشتریان بروزوویچ می توانند با پرداخت 50 میلیون یورو به اینتر به عنوان غرامت فسخ او را از چنگ نراتزوری درآوردند. درخشش این بازیکن کروات در جام جهانی که تا فینال رقابت ها هم صعود کرد و تأثیرگذاری محسوس او بر عملکرد تیم زلاتکو دالیچ، سبب شده که او در کانون توجه تیم های مطرح اروپایی قرار بگیرد اما اینتر نمی خواهد به همین آسانی بازیکنی که تا سال 2021 با او قرارداد دارد را از دست بدهد.

طبق گزارش سایت توتومرکاتو، بروزوویچ - کسی که منچستریونایتد مشتری پروپاقرص اوست و ژوزه مورینیو هم چند روز پیش دوباره به تمایلش برای خرید او اعتراف کرد - در حال حاضر از اینتر سالانه 2.5 میلیون یورو حقوق می گیرد.

پایین بودن غرامت فسخ قرارداد این بازیکن ملی پوش با اینتر سبب شده که آبی و مشکی پوشان شهر میلان به فکر افزایش چشمگیر یا حذف بند قرارداد او بیفتد. اگرچه بند فسخ قرارداد بروزوویچ شامل بازار نقل و انتقالات تابستان امسال نمی شود، اما اینتر نمی خواهد که در بازار فصول آینده هم این بازی 25 ساله را با رقمی نسبتاً پایین از دست بدهد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: