حسینی: برای برگزاری سوپرجام آماده بودیم/ بازیکنان تا امروز دریافتی نداشته‌اند

کدخبر: 2235140

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما اردوی خیلی خوبی برگزار کردیم و برای سوپرجام برنامه‌ریزی کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قهرمانی سوپرجام پرسپولیس اظهار داشت: ما اردوی خیلی خوبی در کرواسی و تهران داشتیم و برای سوپرجام آماده بودیم و برنامه ریزی کرده بودیم. به هر حال تصمیمی است که گرفته شده، ما فقط به عنوان بازیکن و مربی وظیفه مان است که خوب آماده شویم. برای هر لحظه آماده جنگیدن برای موفقیت هستیم ولی تیم استقلال هم مشکلات خاص خودش را داشت. به هر صورت این تصمیمی است که گرفته شده است.

وی در خصوص مشکلات پرسپولیس گفت: شما تیم ما را دیدید. ما 3 نفر از بهترین بازیکنان مان را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن بگیریم. نیم فصل اول شرایط سختی داریم. ما مقابل تیمی مثل الدحیل بازی داریم. برداشت از مصاحبه قبل من بد بود، این نیست که جلوی تیمی کوتاه بیاییم، شرایطی که ما داریم با همه تیم ها فرق دارد، همه تیم ها بازیکن می توانند بگیرند، ولی ما از نیم فصل سال گذشته نتوانستیم بازیکن بگیریم الان هم بازیکن از ما جدا شده و هنوز نتوانستیم بازیکن بگیریم. امیدوارم هواداران فریب کسانی که شوخی می کنند نخورند، ما خوب تمرین می کنیم، آقای گرشاسبی کارشان را خوب انجام می دهند، کادرفنی برنامه ریزی خوبی دارند، ولی مطمئنا ما روزهای سختی پیش رو داریم.

حسینی در خصوص پست های اخیر بازیکنان در فضای مجازی تصریح کرد: بازیکنان ما با تمام مشکلات تمدید کردند و در اختیار تیم هستند، یک قولی به آنها داده شده بود و انجام نشد. بچه ها خواستند این کار را بکنند، امیدوارم که تیم پرسپولیس مثل همه تیم ها حمایت شود. وقتی می بینید که پرسپولیس خوب است، درست نیست، تیمی که از نیم فصل گذشته بازیکن نگرفته و الان هم مشکلات مالی و شکایت ها هست که خیلی زیاد هم است. امیدوارم که این مشکلات حل شود و بچه ها هم با فکر باز تلاش کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دریافتی ها و جریمه های بازیکنان گفت: هیچ کدام از بازیکنان امسال تا امروز دریافتی نداشتند و جریمه ها هم هنوز برای بعضی از بازیکنان هست و مالیات ها هم برعهده بازیکنان است.

وی در خصوص وضعیتش با باشگاه نفت گفت: متاسفانه هیچکس زورش به نفت نمی رسد. مشکلاتی هست که کسی هم جرأت ندارد کاری بکند. ما هم بلاتکلیف هستیم.

حسینی درباره اینکه تیم ملی مسابقات جام ملت های 2019 را در پیش دارد و حضورش در تیم ملی اظهار داشت: سوال سختی است، چند روز دیگر جواب این سوال را می دهم. انشالله که همه چیز خیر باشد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار تیمش مقابل پدیده گفت: آقای گل محمدی در تیم هایی که بوده خوب نتیجه گرفته و شناخت خوبی هم ما از او داریم و هم او از پرسپولیس دارد. بازی اول برای همه تیم ها سخت است، چه تیم ما که میهمان هستیم و چه تیم پدیده که میزبان است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: