در سومین روز از سفر به پاکستان صورت گرفت؛

بازدید سرلشکر باقری از مناطق عملیاتی و مرزی شمال پاکستان

کدخبر: 2235144

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در سومین روز از سفر به پاکستان با سفر به ایالت خیبر پختونخوا؛ به صورت میدانی از مناطق عملیاتی و مرزی خیبر و تورخم در مرز پاکستان و افغانستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما ، سردار سرلشکر پاسدار "محمد باقری" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در سومین روز از سفر به پاکستان با سفر به ایالت خیبر پختونخوا؛ به صورت میدانی از مناطق عملیاتی و مرزی خیبر و تورخم در مرز پاکستان و افغانستان بازدید کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان صبح امروز سه شنبه با بالگرد از اسلام آباد به پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا رفت.

"نذیر احمد بت" فرمانده سپاه ۱۱ ارتش مستقر در پیشاور از سردار سرلشکر پاسدار "محمد باقری" در مقر ارتش در این شهر استقبال کرد. در این بازدید میدانی که ۶ ساعت به طول انجامید هیات عالی نظامی ایران از نزدیک در جریان اقدامات و دستاوردهای ارتش پاکستان در مبارزه با تروریسم در ایالت خیبرپختونخوا و مناطق قبایلی قرار گرفت.

در این بازدید؛ فرمانده ارتش مستقر در پیشاور گزارشی از برنامه ها و تجربیات ارتش در مبارزه با تروریسم ارائه کرد. این بازدید فرصتی برای تبادل تجربیات جمهوری اسلامی ایران با پاکستان در مبارزه با تروریسم بود.

سرلشکر باقری روز یکشنبه این هفته برای دیدار با مسوولان عالی نظامی و سیاسی پاکستان وارد اسلام آباد شد. وی در این سفر با رئیس جمهور، فرمانده ارتش، رئیس ستاد مشترک ارتش، فرمانده نیروی دریایی و وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: