پورمختار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سفرهای خارجی نمایندگان دستاورد درخوری ندارد/ارائه تحقیق و تفحص از سفرهای خارجی نمایندگان به هیئت رئیسه

کدخبر: 2235282

عضو کمیسیون حقوقی گفت: هدف ما از تحقیق و تفحص از سفرهای خارجی نمایندگان این است که بدانیم این سفر ها چه تاثیراتی داشته است.

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره طرح تحقیق و تفحص از سفرهای خارجی نمایندگان، اظهار کرد: تقاضای این تحقیق و تفحص به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است.

وی درباره اهداف این تحقیق و تفحص، گفت: در این تحقیق و تفحص به دنبال آن هستیم تا در وهله اول بدانیم تاکنون چه تعداد سفر خارجی در مجلس صورت گرفته و از سوی دیگر این سفرها چه تاثیراتی داشته است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی با اشاره به اینکه حضور نمایندگان در کنار وزرا در برخی سفر های خارجی تعریف قانونی ندارد، تصریح کرد: این مسئله بر اساس توافق صورت می گیرد که چند نفر از نمایندگان همراه وزرا به سفرهای خارجی بروند اما به نظر بنده سفر های خارجی نمایندگان تاکنون آثار درخوری نداشته است.

پورمختار متذکر شد: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان به ویژه در روز عیدسعید فطر درباره سفرهای خارجی مسئولان تذکر دادند، اما علی رغم این موضوع مهم، می بینیم که هنوز هم برخی از نمایندگان همراه وزرا به خارج از کشور می روند در حالی که ضرورتی ندارد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: در این تحقیق و تفحص باید بررسی شود که سفر این نمایندگان با وزرا به خارج از کشور بر چه اساسی است و آنان در این سفرها چه اقداماتی انجام داده اند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: