نصرالله سجادی:

از تکرار قرعه کشی فوتبال بازی های آسیایی بی اطلاعم

کدخبر: 2235383

سرپرست کاروان باری های آسیایی در مورد تکرار قرعه کشی مسابقات فوتبال این بازی ها به خاطر بازگست تیم های انصراف داده، اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان نشست سرپرستان اعزامی به بازی های آسیایی، نصرالله سجادی با بیان اینکه محدودیتی برای ورزشکاران در مورد اینکه در هواپیما از کدام یک از البسه اهدایی کمیته ملی المپیک استفاده کنند، وجود ندارد، گفت: البته در هواپیما نباید از گرمگن سفید استفاده شود چون برای مراسم رژه است.

وی در پاسخ به این پرسش که "تا چه زمانی فرصت جابجایی از طریق فدراسیون پزشکی در وزنه برداری را داریم چراکه شاید ورزشکاری آسیب ببینید و شاید بخواهیم تغییرات بدهیم؟"، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نام آن ورزشکار ذخیره در ثبت نام نهایی انجام نشده است باید در صورت تصمیم گذری برای جابه جایی، تا هشتم مرداد به ما اعلام شود تا فرم های مربوطه را ارسال کنیم.

"شایعه شده مراسم قرعه کشی فوتبال قرار است دوباره انجام شود چراکه برخی تیم ها که انصراف داده بودند دوباره قصد بازگست به بازی ها را دارند؟"، سجادی در پاسخ به این پرسش گفت: هنوز به ما چیزی اعلام نشده است و حتی نامه ای برای تغییرات نیامده است.

سجادی تصریح کرد: اینکه برنامه زمان بندی رقابت عای فوتبال هنوز اعلام نشده هم طبیعی است چراکه فقط مختص فوتبال نیست، برای هیچ یک از رشته های گروهی هنوز برنامه زمانبندی مسابقات مشخص نشده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: