ثبت ‌نام ۸۰۰ دانشجوی جهان اسلام در فرصت تحقیقاتی با برگزیده جایزه مصطفی(ص)

کدخبر: 2235399

۸۰۰ دانشجوی جهان اسلام، متقاضی شرکت در فرصت تحقیقاتی با برگزیده جایزه مصطفی(ص) در آزمایشگاه نانوزیستی سنگاپور شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان کشورهای اسلامی و ایجاد فرصت­هایی برای کسب تجربه ای جدید در سطح بین­ الملل با استفاده از ظرفیت­های علمی جهان اسلام، فرصت تحقیقاتی برای دانشجویان این کشورها فراهم شد.

براین اساس بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) و آزمایشگاه نانوزیستی سنگاپور طی همکاری مشترک، پنج فرصت تحقیقاتی 2 ماهه به دانشجویان کشورهای اسلامی ارائه می دهند.

این فرصت تحقیقاتی به سرپرستی پروفسور جکی یینگ؛ برگزیده جایزه مصطفی (ص) 2015 و عضو ارشد A*STAR سنگاپور در تابستان سال جاری برگزار می شود.

از زمان اعلام فراخوان که حدود یک­ ماه می گذرد، بالغ بر 800 دانشجو از کشورهایی چون لبنان، پاکستان، هند، بنگلادش، چین، مالزی، ایران، صربستان، الجزایر، مصر، عراق، مراکش، مجارستان، اندونزی، افغانستان، سودان، ترکیه، یمن، فلسطین و میانمار، متقاضی شرکت در فرصت تحقیقاتی شده و مدارک خود را برای دبیرخانه جایزه مصطفی (ص) ارسال کردند.

دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی­ ارشد زیر 24 سال که مسلط به زبان انگلیسی بوده و در رشته های مرتبط با "روش­های جدید ذخیره­ سازی انرژی، اندام تراشه­ ها و میکروتراشه­ ها، سنسورهای هوشمند در آلودگی­های محیط­زیستی و صنایع غذایی، کیت­های تشخیص قابل حمل برای بیماری­های واگیردار و پاتوژن­های غذایی، مواد زیست­سازگار برای کشت سلول و استفاده در موارد پزشکی و ابزاردقیق در حوزه انتقال دارو" فعالیت کرده باشند، می توانستند با ارسال رزومه علمی خود در این دوره شرکت کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: