بازدید معاون رییس جمهور از جشنواره دختران ایران زمین

کدخبر: 2235427

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن بازدید از غرفه وزارت ورزش وجوانان در جشنواره دختران ایران زمین گفت: امیدوارم شاهد کسب قهرمانی های بیشتر دختران در رویدادهای ورزشی باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، در روز پایانی جشنواره دختران ایران زمین که به مناسبت روز ملی دختر با محوریت هویت بخشی و نشاط ملی در باغ کتاب تهران برگزار شد، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور در غرفه وزارت ورزش و جوانان به سوالات خبرنگار این وزارتخانه پاسخ داد .

معصومه ابتکار گفت: با توسعه همگانی ورزش می توانیم شاهد کسب عناوین قهرمانی دختران این سرزمین در رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم .

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به تاثیر ورزش در ارتقاء سطح سلامتی جسمی و روحی ، نشاط و ایجاد انگیزه اظهارداشت : این موضوع می تواند باعث انضباط فردی و اجتماعی نیز بشود .

او توسعه ورزش بانوان را امری بسیار مهم دانست و در ادامه از انجام کار مشترک دو وزارت ورزش وجوانان و آموزش و پرورش خبر داد و هدف از آن را ارتقاء سطح سلامتی و بستر سازی برای حضور موفق زنان در میادین ورزشی عنوان کرد.

مشاور رییس جمهوری همچنین به ارتباط توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی اشاره کرد و اظهار داشت : امیدوارم با ایجاد زمینه مناسب برای پرداختن بیشتر زنان به ورزش ، شاهد افزایش مدالهای کسب شده توسط دختران در میادین بزرگ ورزشی باشیم.

در غرفه ای که به همت معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در باغ کتاب برگزار شد از زهرا موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان توسط معصومه ابتکار تقدیر شد.

در غرفه وزارت ورزش وجوانان ضمن معرفی و آموزش رشته هایی چون شطرنج، دارت تیراندازی با کمان، طناب زنی و ژیمناستک ، خدماتی چون مشاوره پزشکی ، انجام تست های قند و چربی خوب ، سنجش فشار و قامت سنجی به بازدید کنندگان ارائه شد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: