مرکز صبا به پویش مردمی «آری به کالای ایرانی» پیوست

کدخبر: 2235466

مرکز پویانمایی صبا با تولید بیش از ۵۰۰ دقیقه انیمیشن در زمینه حمایت از تولید ملی به پویش مردمی «آری به کالای ایرانی» پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی سیما، هم راستا با شعار سال در زمینه «حمایت از کالای ایرانی» پربیننده ترین مجموعه های مرکز پویانمایی صبا ۱۳۶ قسمت از تولیدات خود را به این موضوع اختصاص دادند.

سه مجموعه «شکرستان»، «گزارش های اوتی» و «قهرمانان مدرسه» تلاش کردند تا فرهنگسازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و فرهنگسازی در زمینه حمایت از تولیدات ملی را وارد داستان های خود کنند.

انیمیشن «شکرستان» با ورود به کمپین «آری به کالای ایرانی» با تولید ۳۰ قسمت ۲ دقیقه ای تلاش می کند تا با طرح موضوعات مرتبط با تولید و بازار سرمایه از سرمایه گذاری در جهت افزایش تولید حمایت کند.

مجموعه «گزارش های اوتی» نیز با تولید ۸۰ قسمت ۲ دقیقه ای به میان مردم رفته و با مصاحبه با آنها از زبان مردم مسایل و مشکلات مرتبط در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی را به چالش کشیده است.

این مجموعه با تلفیق تکنیک انیمیشن کات اوت و بک‌گراندهای رئال برای گروه سنی نوجوان تولید شده است و در آن با اشاره به موضوع سال که تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است در جهت رشد و آموزش‌های فرهنگی تلاش می کند.

«قهرمانان مدرسه» انیمیشنی ۱۲ دقیقه ای است که سازندگان آن موضوعات ۲۶ قسمت سریال را به موضوع تولید ملی اختصاص داده اند. این مجموعه تلاش می کند تا با روایت داستان هایی دانش آموزان را با سیستم تولید و بازار آشنا کند.

در هر قسمت از این مجموعه انیمیشنی، ۳ دانش آموز نمونه با استفاده از نیرویی که از اتحاد نمادین اتصال قطعات یک مدال به دست می آورند، اقدام به ساخت ماکت یک کارخانه و محصول تولید شده در آن می کنند تا از این طریق نقشه دلالان و سوداگران بازار را برهم زنند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: