پوگبا خواهان بازگشت به یوونتوس است

کدخبر: 2235483

یک منبع خبری نزدیک به باشگاه یوونتوس از احتمال بازگشت هافبک سابق این تیم به تورین در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه توتواسپورت تورین، مدعی شده است که پل پوگبا تنها دو سال پس از قرارداد 105 میلیون یورویی اش با شیاطین سرخ هوای برگشتن به یوونتوس را در سر دارد.

طبق اعای این نشریه، هافبکی که این هفته با فرانسوی ها قهرمان جام جهانی شد، از نادیده گرفته شدن های متوالی توسط ژوزه مورینیو خسته شده و می خواهد اولدترافورد را ترک کند و در شرایطی مشابه به انتقالش به من یونایتد در سال 2016، ترجیح می دهد به تیمی برود که از آن شناخت کافی دارد و این بدان معناست که او یوونتوس را به دیگر مشتریانش ترجیح می دهد.

علاوه بر این، ورود کریستیانو رونالدو به یوونتوس که موازنه قدرت در فوتبال اروپا را تغییر داده و این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان تبدیل کرده، مزید بر علت شده که پوگبا بار دیگر بخواهد در تورین بازی کند.

در همین حال فیلمی از پوگبا پس از پیروزی فرانسوی ها در فینال جام جهانی منتشر شده که او را در حال شوخی کردن با هم تیمی اش بلیز متویدی، هافبک یوونتوس نشان می دهد و در آن متویدی از او می پرسد که آیا حاضر است به یوونتوس برگردد و هافبک شیاطین سرخ با لبخند می گوید: آه... بانوی پیر! بانوی پیر!

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: