معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

ممنوعیت برگزاری اردوی مختلط و کنسرت در دانشگاه آزاد

کدخبر: 2235577

حجت الاسلام والمسلمین برگزاری هرگونه اردوی مختلط و کنسرت را مبتنی بر ابلاغ بخشنامه هشت ماده‌ای فرهنگی ممنوع اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین ابلاغ احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور مهدی هاشمیان معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در سازمان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان با همه وجود تلاش می کنند تا از ارزش های الهی، انسانی و انقلابی مراقبت و آن ها را در بدنه دانشگاه نهادینه کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، دستگاه بزرگی است که می تواند علاوه بر عرصه آموزش عالی، در الگوسازی برای فضای داخل و خارج کشور نیز نقش مهمی داشته و موثر باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر، 2 فریضه بزرگ الهی است که همه در هر مسئولیتی که هستیم مکلفیم نسبت به آن ها توجه جدی داشته باشیم البته در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، بسیاری از کار ها و برنامه ها در راستای همین موضوع انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به ابلاغ بخشنامه هشت ماده ای فرهنگی به تمامی واحد ها و مراکز آموزشی این دانشگاه، بیان کرد: طبق این بخشنامه، برگزاری هرگونه اردوی مختلط و کنسرت در دانشگاه ممنوع است همچنین آیین نامه عفاف و پوشش در راستای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، پس از ساعت ها بررسی کارشناسی، تدوین و بومی سازی شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: با تلاش جهادگونه مسئولان و دست اندرکاران آموزش عالی، فضای ایمان به خدا، معنویت و اخلاق و مسئولیت شناسی بر دانشگاه حاکم خواهد شد و بی گمان در چنین فضایی تلاش های آموزشی و پژوهشی با رشد و ارتقای فزاینده ای رو به رو می شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی به دانشگاه تراز انقلاب تبدیل و به عنوان الگویی شایسته برای فضای آموزش عالی کشور مطرح شود، گفت: همه تلاش ها بر این اساس است که دانشجو، با عشق و علاقه در فضای معنویت و اخلاق حسنه، فعالیت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: