سالاری مطرح کرد؛

باید در مقابل روش روحانی در نوسازی بافت فرسوده ایستادگی کنیم

کدخبر: 2235625

عضو شورای شهر تهران گفت: رئیس جمهور می‌خواهد با سوءاستفاده از ظرفیت بافت فرسوده برای اشتغال و ساخت و ساز رونق ایجاد کند و ما نباید اجازه چنین کاری را دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در نشست محله محوری و بافت فرسوده که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه رئیس جمهور جلسه ای داشته و در آن طرح مسکن امید را مطرح کرده است، اظهار کرد: طرح مسکن امید ترجمه مسکن مهر است و ما باید در مقابل این رویکرد آقای روحانی ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه روزی عده ای در مقابل مسکن مهر ایستادگی کردند و هر روز از آن به عنوان یک پروژه شکست خورده یاد می کردند، گفت: رئیس جمهور می خواهد از ظرفیت بافت فرسوده برای رونق اشتغال و ساخت و ساز استفاده کند و ما در مقابل آن ایستادگی می کنیم.

وی افزود: من برای مشاوران رئیس جمهور متاسفم که اگر او مشاورانی مناسب داشت، چنین تصمیمی نمی گرفت.

سالاری خاطرنشان کرد: باید از فرصت ورود رئیس جمهور به مسئله نوسازی بافت فرسوده استفاده کنیم، اما این کار باید با استفاده از نظرات کارشناسی انجام شود و اکنون فضای عمومی طوری است که ما می توانیم رئیس جمهور را قانع کنیم تا آن کار را نکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دولت به سهم 30 درصدی خود، شهرداری به سهم 31 درصدی خود و بخش خصوصی به سهم 60 درصدی خود در نوسازی بافت فرسوده عمل کند، ظرف ده سال آینده همه بافت فرسوده احیا می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: