دور دنیا با نوآوران؛

تلفن همراه خود را به وسیله کمربند شلوارتان شارژ کنید

کدخبر: 2235626

اختراعات محققان در جهان سبب آسان شدن زندگی و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات محققان در سراسر جهان است که رشد و پیشرفت جوامع را به دنبال دارد که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات در سراسر جهان بپردازیم.

کمربندی که تلفن همراه شما را شارژ می کند

به تازگی محققان موفق به طراحی و ساخت کمربندی شده اند که می تواند 3 هزار میلی آمپر باتری را در خود نگهداری کند تا بوسیله آن تلفن همراه خود را شارژ کنید، این کمربند به یک چراغ ال ای دی مجهز است و میزان باتری باقیمانده را به شما نشان می دهد؛ همچنین بر روی این کمربند درگاه شارژی قرار گرفته است و از طریق آن هر نوع دستگاه هوشمندی را می توانید شارژ کنید.

امنیت دوچرخه خود را با قفل های هوشمند تضمین کنید

همه ما برای محافظت از دوچرخه های خود از قفل استفاده می کنیم اما این قفل ها همگی جزو نمونه های قدیمی هستند و اگر زمانی کلید آنها گم شود نمی توانیم قفل دوچرخه را باز کنیم به تازگی قفلی طراحی شده است که شما با خیال راحت می توانید آن را هر کجا که می خواهید ببرید.

این قفل به تلفن همراه شما متصل می شود و تنها با فشردن یک دکمه بر روی تلفن همراه می توانید دوچرخه خود را قفل کنید، روی این قفل پنل های خورشیدی قرار گرفته اند که این قفل را شارژ می کند.

اگر شما دوچرخه تان را در جایی رها کرده باشید و این قفل بر روی دوچرخه تان قرار داشته باشد می توانید با فشردن یک دکمه سریعا دوچرخه را قفل کرده و امنیت آن را بالا ببرید.

تلفن همراه خود را به وسیله کمربند شلوارتان شارژ کنید

باتری که در سی ثانیه تلفن شما را شارژ می کند

به تازگی باتری برای تلفن های همراه هوشمند به بازار آمده است که در کمتر از 30 ثانیه تلفن همراه شما را شارژ می کند این باتری به فناوری نانو مجهز است و به همین دلیل تلفن همراه شما را در زمانی بسیار کم شارژ می کند.

تلفن همراه خود را به وسیله کمربند شلوارتان شارژ کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: