افشارزاده: فتحى بهترین روز‌ها را براى استقلالى‌ها رقم مى زند

کدخبر: 2235747

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: فتحى فردى با تجربه است و وى با توجه به شناخت کاملى که از فوتبال دارد مى تواند موفق باشد و بهترین روز‌ها را براى هواداران استقلال رقم بزند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهرام افشارزاده درباره انتخاب فتحى به عنوان مدير عامل جديد باشگاه استقلال گفت :فتحى فردى با تجربه است كه وى هميشه مقبول جامعه و جامعه ورزش و فوتبال محسوب مى شده و با توجه به شناخت كاملى كه از فوتبال دارد مى تواند موفق باشد و بهترين روزها را براى هواداران استقلال رقم بزند.

او ادامه داد: با توجه به شناخت كافى كه از فتحى دارم او با درايت و صبورى مى تواند باشگاه بزرگى همچون استقلال را از بحران خارج كند . فتحى فردى آزمايش داده است و او مورد قبول جامعه ورزش است و هميشه خدمت به ورزش را در راس كارهاى خود قرار داده است

مدير عامل سابق باشگاه استقلال بيان كرد : اميدوارم هواداران فهيم تيم فوتبال استقلال به فتحى زمان لازم را بدهند تا وى با تجربه اش مشكلات باشگاه استقلال را رفع كند . بدون شك مى دانم كه فتحى در راس باشگاه استقلال موفق خواهد بود و همه علاقمندان باشگاه استقلال منتظر فرار رسيدن روزهاى خوش با حضور فتحى در استقلال باشند . جا دارد اين انتخاب را به فتحى تبريك بگويم و همچنين از وزير ورزش و جوانان تشكر كنم كه با انتخاب فتحى نگاه ويژه اى به باشگاه استقلال داشت.

بیشتر بخوانید:

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند

افشارزاده افزود : فتحى با استفاده از پيشكسوتان مى تواند استقلال را از بحران خارج كند و وى با ارتباط خوبى كه با فدراسيون فوتبال دارد مى تواند قدم هاى مثبتى را براى اين باشگاه بردارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: