مشاور امور ایثارگران در نهاد ریاست‌جمهوری هشدار داد

توطئه‌های دشمنان در قالب جنگ اقتصادی

کدخبر: 2235935

مشاور امور ایثارگران در نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه مسؤولیت ما امانت‌داری از خون شهدا است، گفت: استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون شهیدان است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام پرویز ولی‌زاده در نشست مشترک هیات ارزیابی امور ایثارگران استان با مدیران و ایثارگران صداوسیمای مرکز زنجان، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور در منطقه است، به برکت خون شهدا و مدافعان حرمی است که دشمن را فراتر ازمرزها سر جای خود نشاندند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با ایجاد جنگ روانی اقتصادی درصدد صدمه زدن به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: باید با روحیه جهادی و انقلابی و با همدلی و همکاری برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کرد.

مشاور امور ایثارگران در نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه هشت سال دفاع‌مقدس نشان داد که می‌شود با روحیه جهادی و تفکر بسیجی، سخت‌ترین شرایط اقتصادی را پشت سر گذاشت، اظهار کرد: امروز هم با تفکر بسیجی می‌شود از صحنه‌های سخت آن هم با الگو گرفتن از تجربیات هشت سال دفاع‌مقدس از گردنه‌های حساس اقتصادی گذر کرد.

ولی‌زاده افزود: باید هوشیار بود؛ چرا که توطئه‌های دشمنان امروز در قالب جنگ اقتصادی تنها با هدف ضربه زدن به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با بیان اینکه ترویج کارآفرینی و ایجاد اشتغال باید در جامعه نهادینه شود، گفت: صدا و سیما در این مهم می‌تواند با ساخت و تولید برنامه‌های ارزشی، نقش اساسی داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این جلسه، برنامه‌سازان صدا و سیما را سربازان خط مقدم دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا دانست و ادامه داد: برای نخستین‌بار در کشور با هدف ترویج و نشر فرهنگ متعالی جهاد و شهادت برنامه‌ای با عنوان پلاک با معرفی سه‌هزار شهید استان تهیه و به روی آنتن می‌رود.

مرتضی صفری، از ساخت سریال زندگی‌نامه شهید شهریاری با همکاری استانداری زنجان و دیگر دستگاه‌های فرهنگی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و امیدآفرینی، روشنگری، ایجاد امید و نشاط و انعکاس مشکلات جامعه را از راهبردهای رسانه استانی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۵۲۷ ساعت و ۱۸ دقیقه برنامه در راستای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت در صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه و پخش شده است، گفت: سه مستند فاخر با معرفی زندگی‌نامه سه شهید مدافع حرم نیز در دست تهیه است که تا سه ماه آینده به روی آنتن می‌رود.

این مسؤول با اشاره به جنگ اقتصادی و عملیات روانی دشمن در جامعه، اظهار کرد: بیشتر هجمه‌های دشمنان سیاه‌نمایی بوده و این وظیفه رسانه‌های استانی است که مشکلات مردم و دغدغه‌های آن‌ها را به درستی منعکس کند.

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز از صداوسیمای مرکز زنجان برای پرداخت هنرمندانه و هوشمندانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه هر کدام از حاضران نقطه نظرات خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: