کاظمی خبر داد؛

اعزام تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه

کدخبر: 2235937

سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه گفت: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه فردا (جمعه ۲۹ تیر) به مسابقات نظامیان جهان در روسیه اعزام می شود. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کاظمی سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه فردا در مسابقات نظامیان جهان در روسیه اعزام خواهد شد، افزود: بخشی از مسابقات نظامی جهان در شهر نیزا در روسیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات نظامی و بین المللی روسیه بیش از ۴۰ سال است که برگزار می شود و دو سه سال است که سپاه ماموریت پیدا کرده تا در این رقابت ها حضور یابد.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه شامل بخش های توپخانه، پدافند هوایی و سلاح سبک سال گذشته رتبه سوم رقابت های بین المللی را کسب کرد و امسال هم با یک تیم قدرتمند در مسابقات حضور خواهد یافت.

سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تیم اربابان سلاح نزسا از بین یک مجموعه ۷۰ نفری انتخاب شده گفت: از بین ۷۰ نفر ۱۸ نفر را به عنوان تیم برگزیده انتخاب کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه ۶ ماه کار مضاعف و تلاش شبانه روزی را انجام داده است و امیدواریم امسال باقدرت مضاعف در مسابقات شرکت کنیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: