خط حمله آتشین در نیوکمپ؛ مسی، سوارز، کوتینیو و البته هازارد

بارسلونا در اندیشه برهم زدن معادلات رئال مادرید؛ هازارد در نیوکمپ

کدخبر: 2235985

مسئولان باشگاه بارسلونا و چلسی برای جا به جایی دمبله و هازارد در حال مذاکرات دوجانبه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس‌، در حالی که بسیاری از رسانه های اروپایی خبر انتقال ادن هازارد از چلسی به رئال مادرید را مخابره می کنند، اما برخی رسانه های انگلیسی و اسپانیایی دقایقی پیش خبر دادند که مسئولان و مدیران باشگاه بارسلونا برای خرید ستاره بلژیکی چلسی وارد این بازار شده اند و سخت خواهان جذب این بازیکن هستند.

کادرفنی بارسلونا دوست دارد که در فصل جدید و در خط حمله خود از لیونل مسی،لوئیس سوارز، کوتینیو و البته ادن هازارد بهره ببرد.

بنا بر ادعای برخی رسانه ها مسئولان چلسی به سران باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده اند که حاضرند عثمان دمبله را از نیوکمپ به لندن بیاورند و در ازای فروش هازارد هم مبلغی را از بارسایی ها دریافت کنند.

رئال مادرید مدت هاست که هازارد را می خواهد اما مذاکرات مقامات بارسلونا با چلسی در مورد نحوه جا به جایی دمبله و هازاد ادامه دارد و تا کنون رقم شفافی درباره این شکل از نقل و انتقال در رسانه های اروپایی منتشر نشده است.

رقم فروش هازارد از سوی سران باشگاه چلسی به مادریدی ها 225 میلیون یورو است، اما مادریدی ها حاضرند که فقط 150 میلیون بپردازند، اما داستان باشگاه بارسلونا و چلسی درباره انتقال دمبله به چلسی و انتقال هازارد به بارسلونا متفاوت است، بنابراین برای اتخاذ تصمیم نهایی باید صبر کرد تا همه چیز در این باره به صورت شفاف اعلام شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: