مدیرکل بهزیستی استان تهران خبر داد

اعطای تسهیلات اشتغالزایی ۲۰ میلیون تومانی به مددجویان بهزیستی

کدخبر: 2236002

مدیرکل بهزیستی استان تهران از اعطای وام قرض الحسنه اشتغال زایی به مددجویان دارای مهارت تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور، شامگاه امروز (پنجشنبه، بیست و هشتم تیر ماه) در سایت ورزش برج میلاد برگزار شد.

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در این مراسم اظهار کرد: مددجویان دارای مهارت و همچنین مددجویان تحت پوشش بهزیستی که دوره های مهارت آموزی را سپری کرده اند، با دریافت تسهیلات قرض الحسنه ویژه اشتغال زایی توانمند شده و هم اکنون مشغول به کار هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تسهیلات اشتغال زایی برای هر یک از مددجویان تحت سازمان پوشش بهزیستی دارای مهارت، وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: باز پرداخت وام قرض الحسنه مددجویان دریافت کننده تسهیلات یک سال پس از شروع به کار آن ها شروع خواهد شد.

بیات نژاد یادآور شد: نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور، با هماهنگی معاونت اجتماعی شهرداری تهران برپا شده است و غرفه های فوق به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بیش از یکصد مددجوی توانمند شده سازمان بهزیستی کشور در این نمایشگاه به عرضه محصولات تولیدی خود می پردازند و تولیدات فوق از تنوع و کیفیت خوبی برخوردار است.

مدیر کل بهزیستی استان تهران تاکید کرد: این نمایشگاه در وهله نخست برای تحقق منویات رهبری در جهت اشتغال و حمایت از کالای ایرانی بر پا شده است و همچنین به نمایش گذاشتن توانمند شدن مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه است.

بیات نژاد تاکید کرد: مددجویان تحت پوشش بهزیستی که وام قرض الحسنه اشتغال زایی را دریافت کرده اند در صورتی که در انجام کار از دیگر مددجویان تحت پوشش بهزیستی استفاده کرده و در ایجاد اشتغال برای آن ها قدم بردارند، به طور ویژه مورد حمایت بهزیستی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: کارآفرینان و مدیران سایر مجموعه های خصوصی و دولتی در صورت به کارگیری مددجویان توانخواه و معلول سازمان بهزیستی کشور نیز مورد حمایت بهزیستی واقع می شوند و بهزیستی در جهت تشویق آن ها، حق بیمه مددجویان به کار گرفته شده را به طور کامل تا ۵ سال پرداخت خواهد کرد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: مبحث برپایی نمایشگاه محصولات و تولیدات مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان تهران، مورد استقبال سایر مددجویان در استان های مختلف کشور قرار گرفت و در این نمایشگاه تعدادی از غرفه های عرضه محصولات در اختیار مددجویان توانمند شده غیر تهرانی قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: