پیشنهاد استقلال خوزستان به مبعلی و آل نعمه

کدخبر: 2236350

باشگاه استقلال خوزستان برای تقویت تیم شان، در صدد جذب ایمان مبعلی و احمد آل نعمه هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال خوزستان که با هدایت داریوش یزدی برای حضور در رقابت های لیگ هجدهم فوتبال آماده می شود، تا کنون موفق نشده بازیکنان زیادی جذب کند و هرچند ۷-۸ بازیکن جوان در اردو و بازی های تدارکاتی این تیم حضور دارند اما با آنها قراردادی بسته نشده است و تا کنون، حضور وحید حمدی نژاد به عنوان بازیکن جدید قطعی است.

همچنین در استقلال خوزستان ، بازیکنان زیادی از جمله وحید شیخ ویسی، گودرز داوودی، حکیم نصاری، عادل کلاه کج، علیرضا دغاغله، موسی کولی بالی، ابوالفضل علایی، جونیور مارینی، عقیل کعبی و میثم دورقی از این تیم جدا شده اند و بازیکنان جوانی ( میثم کریمی، رضا مرادی، ساسان شیرمردی، میثم شاه مکوندزاده، مهرداد پور ابوالقاسم، مصطفی کیانی، وحید نامداری، حسن پورحمیدی، مسلم معاوی، یونس دلفی، محید همراز و ... ) هستند و امیدوارند بتوانند لسترسیتی ایران را در لیگ هجدهم حفظ کنند.

همچنین مسئولان آبی پوش برای جذب بازیکنان با تجربه با ایمان مبعلی و احمد آل نعمه، بازیکن سال های قبل نفت تهران، فولاد خوزستان و نیروی زمینی مذاکره کردند و به احتمال زیاد این ۲ بازیکن طی روزهای آینده به تیم دیار کارون می پیوندند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ هجدهم فوتبال باید با گسترش فولاد تبریز دیدار کند.

بیشتر بخوانید : شروع تمرینات آبی های خوزستان از امروز/ سرعین یا شهرکرد، میزبان شاگردان یزدی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: