برنامه‌های ویژه متروی تهران به مناسبت دهه کرامت

کدخبر: 2237333

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه دهه کرامت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: شركت بهره برداری متروی تهران و حومه با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و به خصوص ائمه اطهار (ع) و نیز ایجاد فضای با نشاط در ایستگاه های متروی تهران برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

وی افزود: به همین مناسبت نمایشگاه های عكس و پوستر در گذرگاه های فرهنگی مترو در معرض تماشای مسافران مترو قرار می گیرد كه از جمله می توان به نمایشگاه پوستر «دختر خورشید» در ایستگاه تجریش و «جشنواره رضوی» در ایستگاه های بهارستان و شادمان اشاره كرد.

محمدیان همچنین از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید این عرصه هنری با عنوان «امام مهربانی» و با مضمون اشعار و آیات قرآنی در ایستگاه فردوسی، میدان انقلاب اسلامی و میدان جهاد خبر داد وگفت: نمایشگاه عكس «بانوی كرامت» شامل تصاویری از بارگاه ملكوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز در ایستگاه های فرهنگسرا و امام خمینی (ره) از دیگر نمایشگاه های برگزار شده در دهه كرامت است.

وی به اجرای برنامه هنری و فرهنگی سرود و همخوانی در ایستگاه های منتخب متروی تهران اشاره كرد و افزود: از شنبه 30 تیر ماه تا دوشنبه 1 مرداد ماه 97 شهروندان و مسافران محترم شهر زیرزمینی می توانند از ساعت 15 تا 18 شاهد اجرای گروه های سرود دانش آموزی با مضمون قطعاتی در مدح و ثنای حضرت امام رضا علیه السلام و دهه كرامت باشند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: این برنامه هنری با مشاركت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در ایستگاه های تئاترشهر، امام خمینی (ره)، میدان آزادی، شهید بهشتی، تجریش و شوش برگزار می شود.

وی به فضاسازی محیطی ایستگاه های مترو در این ایام اشاره كرد و گفت: با استفاده از محتوا و طرح های متنوع فرهنگی و هنری نسبت به فضاسازی سكوها و قطارهای مترو اقدام شد. هم چنین شهروندان و مسافران محترم می توانند در زمان تردد از طریق نمایشگرهای داخل قطارها به تماشای محتوای فرهنگی دهه كرامت بنشینند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: