آغاز طرح «بازدید، ارزیابی و هم اندیشی مناطق ۲۲گانه شهر تهران»

کدخبر: 2237683

معاون اجتماعی شهرداری تهران از آغاز طرح «بازدید، ارزیابی و هم اندیشی مناطق ۲۲گانه» خبر داد و هدف از آغاز این طرح را بررسی وضعیت فرهنگی و اجتماعی مناطق از منظر زیرساختی و عملکردی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله شجاع پوریان با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در قالب بازدید به بررسی وضعیت نگهداشت ابنیه ها و اماکن فرهنگی و اجتماعی در سطح هر منطقه می پردازد و مشکلات و معضلات احتمالی را بررسی و فرایندهای اصلاحی را برنامه ریزی خواهد کرد.

وی افزود: در قالب ارزیابی، فرایندها و فعالیت های انجام شده در سه ماهه نخست سال مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چالش ها، نقاط مثبت و منفی برای برگزاری برنامه های پیش رو مورد تجزیه و تحلیل و توجه خواهد بود.

شجاع پوریان با اشاره به بازدید منطقه دو در هفته گذشته خاطرنشان کرد: این بازدید ها و ارزیابی ها به مدیریت شهری در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای برنامه های آتی و پیش رو کمک شایانی را خواهد نمود.

وی تاکید کرد: ارزیابی فعالیت های گذشته تصویری واضح تر و روشن تری را در اختیار مدیریت شهری برای برنامه بعدی قرعر خواهد داد که باعث هماهنگی و همسویی فعالیت های مختلف در یک راستا می شود که وحدت رویه و یکدستی در انجام فعالیت ها را به همراه خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در راستای این طرح هم اندیشی میان مدیران و کارشناسان حوزه ستادی و صف در مناطق را از مهمترین ویزگی های این طرح بر شمرد.

وی افزود: در راستای تعامل بیشتر میان حوزه ستاد و صف در این بازدید ها به هم اندیشی با کارشناسان در سطح منطقه و نواحی پرداخته خواهد شد و سعی خواهد شد تا از نظرات کارشناسانه مناطق که به صورت ملموس تری در میان مردم حضور دارند، بهرمندی لازم صورت گیرد.

وی افزود هم اندیشی می تواند ظرفیت گسترده کارشناسان در سطح مناطق و نواحی را فعال کرده و نظرات کارشناسانه آنان در برنامه های آتی شهری اعمال گردد.

لازم به ذکر است طرح بازدید ،ارزیابی و هم اندیشی مناطق ۲۲گانه ،در پنجشنبه هفته گذشته از منطقه دو آغاز گردید که در این بازدید ولی الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی به همراه مدیران کل و سازمان ها و شرکت های تابعه و شهردار منطقه به بازدید از سطح منطقه پرداختند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: