از سوی موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی؛

نشست تخصصی «مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی» برگزار می شود

کدخبر: 2237742

نشست تخصصی «مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی» ۲ مردادماه در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی(حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شواهد آماری رسمی ملی و بین‌المللی نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران از رشد علمی چشم‌گیری برخوردار بوده و در زمره ۲۰ کشور اول دنیا از حیث رتبه رشد علمی است.

با این حال، به رغم رشد علمی مناسب کشور، رشد فناوری و رشد اقتصادی چندان درخشان نبوده و رتبه ایران در فناوری و اقتصاد در تراز رشد علمی آن نیست و در واقع چرخه تبدیل علم به فناوری و ثروت در کشور ما معیوب بوده و نیاز به اصلاح و تحول دارد.

در نهایت شکل‌گیری رابطه منطقی میان توامندی‌ها و نیازها بخش زیادی از مشکلات کشور را حل خواهد کرد و چرخه تبدیل علم به ثروت را تسهیل خواهد کرد.

موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در راستای برنامه‌های خود پیرامون رصد چالش‌ها و مسائل اساسی کشور و ارائه پاسخ و راه حل متناسب، با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان در این خصوص طرح «مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی» را بررسی و برگزاری نشستی علمی با این عنوان را برای نقد و بررسی آن در دستور کار قرار داده است.

در این نشست رئیس سازمان بسیج علمی کشور و جمعی از اساتید و محققان حضور دارند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: