معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان تهران خبر داد:

تعطیلی ۲۷ شرکت حمل‌ونقل متخلف در استان تهران/ ورود محموله لاستیک به پایانه بار استان تهران

کدخبر: 2237749

کلهری با اشاره به ورود یک محموله لاستیک به پایانه تهران، از تعطیلی ۲۷ شرکت حمل‌ونقل متخلف در استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن کلهری معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران درباره رفع مشکلات رانندگان اظهار کرد: مشکلات رانندگان متنوع و زیاد بود و در ۲ ماه اخیر که این مشکلات مطرح شد، نمایندگان رانندگان، روسای انجمن های صنفی و کانون با مسئولان رده های مختلف سازمان راهداری و حتی وزیر راه و شهرسازی دیدار داشتند و مشکلات خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: خیلی از مواردی که در این مدت قابل پیگیری بود، پیگیری شده و به نتیجه نیز رسیده است که یکی از این موارد برخورد با تخلفات شرکت های حمل ونقل در دریافت کمیسیون اضافه بود و برخورد جدی با آنها در کمیسیون حمل ونقل استان تهران و در سطح کشور صورت گرفته که در استان های مختلف بستگی به وسعت حوزه حمل ونقل آن ها داشته است.

کلهر درباره مشکلات گرانی و کمبود لاستیک نیز بیان کرد: یکی از مطالبات رانندگان موضوع کمبود لاستیک آنها بود که در حال پیگیری است و امروز به پایانه بار استان تهران یک کامیون لاستیک وارد و دپو می شود و پس ازآن مراحل صدور حواله آغاز و به رانندگان تحویل داده شود.

وی افزود: براین اساس لاستیک با نرخ دولتی و مناسب در اختیار رانندگان قرار می گیرد که بخش اصلی این موضوع بر عهده اتحادیه انجمن های واردکنندگان لاستیک است و هماهنگی این موضوع تنها بر عهده راهداری است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران تأکید کرد: موضوعاتی که در این مدت قابل پیگیری بود، پیگیری شده و مابقی موضوعات نیز در حال پیگیری است.

وی درباره تأثیر حضور مسئولان سازمان راهداری بین رانندگان در کاهش مشکلات این قشر گفت: اینکه مسئولان به صورت مستقیم صحبت ها و مشکلات را از رانندگان بشنوند، دید آن ها را نسبت به مشکلات رانندگان باز می کند و روی آنها اثر مثبت روانی می گذارد که مسئولان بدون واسطه صحبت ها و مشکلات آنها را می شنوند در اجرا و حل مسائل نیز تأثیر خود را خواهد گذاشت.

کلهری درباره رفع مشکلات رانندگان گفت: اضافه کمیسیون هایی که شرکت های متخلف حمل ونقل دریافت می کردند تا حد زیادی کنترل شده که بر این اساس ۲۷ شرکت متخلف تعطیل و ۵۷ شرکت نیز جریمه شدند که برخوردی با این وسعت با شرکت های متخلف در طول ۲ ماه بی سابقه بوده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران افزود: افزایش نرخ کرایه حمل نیز یکی از مهم ترین مطالبات رانندگان بود که در کل کشور حدود ۲۰ درصد به نرخ کرایه حمل اضافه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: