امیر سیفی:

دفاع مقدس قطعه بریده تاریخ نیست

کدخبر: 2237797

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت:‌ دوران دفاع مقدس قطعه بریده تاریخ نیست و بدون شناخت تاریخ قبل و بعد از انقلاب تا آغاز جنگ، نمی‌توان شناخت درستی از دفاع مقدس ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسن سیفی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در آیین رونمایی از کتاب مجاهدت های ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس قطعه بریده تاریخ نیست و بدون شناخت تاریخ قبل و بعد از انقلاب تا آغاز جنگ نمی توان شناخت درست، علمی، منطقی و روشمند از دفاع مقدس ارائه داد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی قبل از انقلاب می گفت: آدمیت مرده، اما یک مرد از فرزندان رسول الله(ص) با ورود به عرصه مقابله با طاغوت و حرکت در مسیر عدالت‌طلبی و ظلم ستیزی، انقلاب اسلامی را به ثمر رساند و نشان داد که انسانیت همچنان زنده است.

امیر سیفی با بیان اینکه اگر هر کدام از کشورهای جهان رهبری مانند رهبر بصیر ما داشتند از هر کلامش کتابی می نوشتند، افزود: می‌توان واژه به واژه از کلام ایشان استفاده کرد، داستان نوشت و فعالیت هنری انجام داد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های ارتش در دفاع مقدس با اشاره به بیانات و مکتوبات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه جنگ تحمیلی گفت: ما بیشترین تولید ادبیات را در حوزه دفاع مقدس در کلام و بیان مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم که در قالب محتوایی غنی و شیوا و درس‌آموز عنوان شده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: