از امروز تا پایان دهه کرامت

پایگاه‌های پایش سلامت رضوی در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

کدخبر: 2237821

مدیر امور توسعه سلامت بنیاد سلامت رضوی از برپایی پایگاه‌های پایش سلامت در سه روز پایانی دهه کرامت در سراسر کشور خبر داد.

محمود ابراهیمی مدیر امور سلامت بنیاد رضوی در گفت وگو با فارس از راه اندازی پایگاه های پایش سلامت از امروز در سراسر کشور خبر داد و گفت: به دستور تولیت آستان قدس رضوی، پایگاه پایش سلامت در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه، یکم تا سوم مرداد 1397، در تمام شهرستان های کشور دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت امام هشتم(ع) در راستای ارائه خدمات منسجم و پیشگیرانه و ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه در حوزه بهداشت و درمان با همکاری دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی و رابطان بنیاد سلامت رضوی در استان های سراسر کشور انجام می شود.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه تمام پایگاه های مذکور با بهره گیری از نیروهای افتخاری حوزه بهداشت و درمان شهرستان ها دایر خواهد شد، ابراز کرد: خدمات این پایگاه ها شامل ثبت سابقه بیماران و تشکیل پرونده، سنجش میزان فشار خون، سنجش قند خون، سنجش شاخص توده بدنی، بینایی سنجی و ویزیت رایگان پزشک، می شود.

وی با اشاره به برپایی چهار پایگاه پایش سلامت زائر در ورودی های حرم مطهر رضوی گفت: بنیاد سلامت رضوی با ثبت اطلاعات مراجعان این پایگاه ها و بررسی آن ها، برای برنامه های آینده خود در حوزه سلامت زائران و مجاوران این آستان مقدس برنامه ریزی می کند.

مدیر امور توسعه سلامت بنیاد سلامت رضوی به ارائه خدمات پایگاه پایش سلامت زائر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در چهارراه شهدای مشهد نیز اشاره کرد و افزود: به همت بنیاد سلامت رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در آینده نزدیک دو دارالشفاء امام(ع) جدید در زائرشهرهای منطقه طرق و بلوار چمن مشهد افتتاح و خدمات تخصصی پزشکی به مراجعان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین به همت بنیاد سلامت رضوی در ایام اربعین حسینی در ورودی های حرم مطهر رضوی و جاده های منتهی به مشهد، پایگاه های سیار و در مسیر پیاده روی نجف به کربلا نیز بیمارستان سیار رضوی دایر می شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: