حاجیلو:چرا تا استقلال روند خوبی می‌گیرد یک نفر می‌آید و همه چیز را به‌هم می‌زند؟!/ آقایان! خدا خوشی‌تان را نگیرد که خوشی ما را گرفتید

کدخبر: 2246798

سرپرست تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تا این تیم خوب نتیجه می‌گیرد، یک نفر می‌آید و همه چیز را به‌هم می‌ریزد.

اصغر حاجیلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره محرومیت سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش توسط کمیته اخلاق قدراسیون فوتبال به دلیل انجام حرکات غیرورزشی در بازی با ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: اگر فیلم این صحنه را دیده باشند، متوجه می شوند که قضیه آن طوری نبوده است که جلوه داده اند. این دو بازیکن جوان هستند و خبر محرومیت آنها بازتاب خوبی نخواهد داشت. هنوز حکم محرومیت آقایی و صیادمنش به باشگاه ابلاغ نشده است و اگر هم شود، قطعاً اعتراض خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: اگر این دو بازیکن را یک ماه محرومیت کرده اند، بهتر است بگویند دیگر فوتبال بازی نکنند. شاید هم باید عینک مان را عوض کنیم! آقای تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به خاطر مشغله هایی که دارد، حتماً فیلم این صحنه را ندیده است. اگر این دو بازیکن بزرگ و باتجربه بودند، خودمان هم محرومیت شان را قبول می کردیم، اما اینها جوان هستند. تورک قطعاً به خاطر پرونده هایی که دارد، برای بررسی این فیلم دقت نکرده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: 100 بار صحنه بازی یادشده را دیدیم، اما چیزی پیدا نکردیم. تورک آن قدر پرونده دارد که نمی دانم چطور به این پرونده به این زودی رسیدگی شد، آن هم بدون اینکه ما را بخواهند، بازیکن را بخواهند و توضیح بگیرند! مطمئنیم که آقای تورک این فیلم را ندیده است. در فضای مجازی هواداران با هم کُری دارند و حرف های زیادی می زنند، اما اینها ارتباطی به اصل قضیه ندارد. چرا نگذاشتند یک روز از خوشحالی هواداران استقلال پس از برد مقابل تراکتورسازی بگذرد و این خبر را منتشر کردند؟ چرا حال خوش ما را ناخوش کردند؟

حاجیلو ادامه داد: باور کنید علی خطیر (معاون ورزشی باشگاه استقلال) فیلم این اتفاق را به صادق ورمزیار نشان داد و ورمزیار متوجه نشد چه اتفاقی افتاده است. آقایان! چرا نگذاشتید هواداران استقلال 24 ساعت به خاطر بازی سخت دیروز خوشحال باشند؟ حداقل می گذاشتید عصر امروز این حکم را اعلام کنید. چرا تا استقلال روند خوبی می گیرد، یک نفر می آید و همه چیز را به هم می زند؟ این چه معمایی است؟ تورک آدم واقع بینی بوده و دنبال حقیقت است. او باید ماجرا را ببیند و به آن رسیدگی کند. از صبح امروز تمرین ما به خاطر این حکم به هم ریخته است و 60 نفر با ما تماس گرفته اند. آقایان! خدا خوشی تان را نگیرد که خوشی ما را گرفتید.

وی در ادامه با اشاره به بحث هایی که درباره عدم تسلطش به زبان انگلیسی می شود، گفت: متأسفانه برخی ها به جای اینکه درباره تحصیلاتم سؤال کنند، بحث زبان را پیش می کشند. زمانی که بسیاری از اینها به دنیا نیامده بودند، من سال 1356 وارد دانشگاه شدم و مدرک گرفتم. این همه دانش و تجربه ای که در 45 سال گذشته کسب کرده ام را نمی پرسند، اما موضوع زبان را مطرح می کنند. اگر برخی ها دنبال مسائلی هستند، می توانند درباره زندگی شخصی من هم سؤال بپرسند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از برخی از خبرنگاران پرسیدم که آیا خودتان زبان انگلیسی بلد هستید که با وینفرد شفر سرمربی تیم صحبت کنید یا سؤال بپرسید؟ چرا وقتی من سرپرست تیم استقلال شدم برخی ها این سؤال را از من پرسیدند؟ چرا از 15 سرپرست تیم های دیگر نپرسیده اند؟ اگر فکر می کنند با این کار می توانند روی مغز من راه بروند، در اشتباه هستند. اصل سرپرستی، داشتن دانش و تجربه است، اما نمی دانم چرا بحث زبان را پیش می کشند. چرا این سؤال ها را از سرپرستان گذشته یا سرپرست تیم های دیگر نمی کنند؟ من خبرنگاران را دوست دارم و اشکالی ندارد که این سؤال ها را بپرسند، اما بهتر نبود درباره مدرک تحصیلی ام سؤال می کردند؟!

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: