جنیدی:

پرونده فاجعه منا در مرکز خدمات حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری پیگیری می‌شود/ پیگیر واردات غیرقانونی خودرو هستیم

کدخبر: 2246803

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت:شکایتی که در رابطه با واردات غیرقانونی خودرو قول داده بودیم را ثبت کردیم و در حال پیگیری است.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت:شکایتی که در رابطه با واردات غیرقانونی خودرو قول داده بودیم را ثبت کردیم و در حال پیگیری است.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، درباره آخرین پیگیری های صورت گرفته در ارتباط با پرونده فاجعه منا اظهار کرد: این موضوع توسط مرکز خدمات حقوقی بین المللی ریاست جمهوری پیگیری می شود.

جنیدی در پاسخ به این سوال که در آستانه هفته دولت چه خبر خوبی برای مردم دارید, اظهار کرد: دولت لایحه جامع شفافیت را به ما ارجاع داده بود تا آن را تهیه و تنظیم کنیم.

وی افزود: در حال حاضر این لایحه جامع در همه حوزه های سیاسی, اقتصادی, فرهنگی و اجتماعی و حتی رسیدگی های قضایی و شبه قضایی تکمیل شده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه شفافیت مبنای واقعی مقابله با فساد است؛ گفت: روز یکشنبه گذشته این لایحه را امضا کردم و برای معاون اول رئیس جمهور ارسال کردم تا به سرعت در کمیسیون خاص پیگیری شود.

جنیدی خاطرنشان کرد: لایحه شفافیت لایحه مهمی است و امیدواریم نتایج خوبی برای مردم داشته باشد.

وی گفت: شکایتی که در رابطه با واردات غیرقانونی خودرو قول داده بودیم را ثبت کردیم و در حال پیگیری است.

جنیدی با بیان اینکه در تمامی دعاوی مطرح شده علیه آمریکا با وزارت خارجه مشارکت کردیم و دعاوی ثبت شده است, افزود: تلاش می کنیم تا از دعاوی مطرح شده حمایت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: