قول پاداش ۵۰ میلیونی به کشتی‌گیران تهران و البرز برای طلای بازی‌های آسیایی

کدخبر: 2246828

مسئولان ورزش دو استان تهران و البرز با حضور در اردوی تیم‌ملی کشتی به ورزشکاران اعزامی استان خود به بازی‌های آسیایی وعده پاداش دادند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، صبح امروز (شنبه) تمرین تیم‌های ملی کشتی اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، در خانه کشتی برگزار شد که عیسی گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به همراه امیر غفرانی (عفراتی) مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در اردوی تیم‌ ‌ملی حاضر شدند تا کشتی‌گیران اعزامی خود به بازی‌های آسیایی را شارژ روحی کنند.

این دو مدیر کل ضمن اهدای پاداش نقدی قبل از سفر به 5 ملی‌پوش خود، برای مدال‌های طلا، نقره و برنز بازی‌های آسیایی به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان قول پاداش دادند.

حسین نوری، یوسف قادریان، بهنام مهدی‌زاده، علیرضا کریمی و مصطفی حسین خانی، پنج کشتی‌گیر تهران و البرز بودند که هدایای نقدی خود را دریافت کردند و در صورت کسب مدال در بازی‌های آسیایی نیز پاداش‌های فوق‌ را به خود اختصاص خواهند داد.

در این مراسم مسئولان دیگر از جمله حمید بنی‌ تمیم ، نایب رییس فدراسیون، حسن حمیدی سرپرست هیات کشتی تهران، کولیوند، جواد نورمحمدی و حمید یاری از مسئولان ورزش البرز نیز حضور داشتند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: