تاکید معاون ترامپ بر ادامه سیاست نظامی گری دولت آمریکا

کدخبر: 2248066

معاون رئیس جمهور آمریکا در مراسمی با حضور نظامیان ارتش آمریکا تاکید کرد دولت ترامپ برای دفاع از نظامیان آمریکا و تامین بودجه و آموزش آن‌ها همه تلاش خود را خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از رویترز، مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در مراسمی با حضور نظامیان ارتش آمریکا تاکید کرد دولت ترامپ برای دفاع از نظامیان آمریکا و تامین بودجه و آموزش آن ها همه تلاش خود را خواهد کرد.

پنس گفت: «از همان روز های نخست شروع به کار (دولت ترامپ)، از نزدیک شاهد بودم که رئیس جمهور از ارتش مقابل اقدامات برای توقف استخدام در مه گذشته دفاع کرد و بیشترین افزایش برای هزینه های نظامی را در حدود یک دهه اخیر به امضا رساند. اوت گذشته نیز رئیس جمهور ما راهبرد جنوب آسیا را اعلام کرد که به نیرو های مسلح ما در افغانستان، به گفته خود او ابزار ها و اعتمادی را که به دست آورده اند، می دهد تا مبارزه کنند و پیروز شوند. این رئیس جمهور همچنین موفق شده است از متحدان ما در سراسر دنیا تعهد بگیرد، از متحدان ما در ناتو به صورت خاص تعهد گرفته است تا برای دفاع مشترکمان هزینه بیشتری در مقایسه با گذشته بکنند و رئیس جمهور ترامپ چشم اندازی را ترسیم کرده است که سلطه آمریکا در زمین، دریا، هوا و فضا را تضمین می کند.»

وی افزود: «همچنین پاییز گذشته رئیس جمهور ما با سران هر دو حزب در کنگره مذاکره و قانونی را امضا کرد که بیشترین افزایش در هزینه های نظامی ما در طول یک نسل را اعمال می کرد. در دوران رئیس جمهور ترامپ، دوران کاهش خودسرانه بودجه دفاع ملی کشورمان به پایان رسیده است. رئیس جمهور به وعده ای که برای مردم آمریکا داده بود پایبند ماند؛ اینکه ارتش ما را بازسازی کند.»

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی خود در مراسم امضای بودجه نظامی ۷۰۰ میلیارد دلاری آمریکا گفت: «این بودجه قدرت تخریبی لازم را که جنگجویان آمریکایی برای پیروزی سریع و قاطع در هر درگیری بدان نیاز دارند در اختیار آن ها قرار می دهد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: