برگزاری نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور

کدخبر: 2248198

نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار خواهد شد.

به گزارش نسیم انلاین 25 و 26 مردادماه، نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 25 و 26مردادماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) در قم برگزار می‌شود.

این همایش که با حضور رابطان شهرستانی جامعه ایمانی مشعر، مدیران و نمایندگان هیأت‌های برگزیده سراسر کشور برگزار می‌شود، با سخنرانی شخصیت‌های مطرح آغاز و سپس با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی و میزگرد به کار خود ادامه خواهد داد.

ارائه تجربه مانا، نمایشگاه تخصصی هیأت، تجلیل از خانواده شهید محمدحسین حدادی شهید مدافع امنیت، اهداء بسته‌های فرهنگی و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

گفتنی است، دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی، سیدیاسر جبرائیلی، سردار حاج حسین یکتا، سید احمد عبودتیان و حجج اسلام حوشقانیان و مهدوی ارفع از جمله سخنرانان این همایش هستند و «تبیین گفتمان مطالبه‌گری عدالت‌خواهانه»، «تبیین گفتمان خدمات اجتماعی در هیأت»، «تشریح برنامه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اربعین حسینی» و «تحلیل وضعیت اجتماعی سیاسی کشور در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی» ازجمله محورهای این همایش می‌باشد.

ارسال نظر: