عبادی‌پور: دوست دارم تیم ملی والیبال باز هم مدال بگیرد

کدخبر: 2248232

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: دوست دارم روند کسب مدال تیم ملی در میادین آسیایی و جهانی ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلاد عبادی پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در مورد وضعیت این تیم در آستانه شروع بازی های آسیایی 2018 اظهار داشت: خوشبختانه در شرایط خوبی هستیم و می خواهیم در بهترین شرایط در بازی های آسیایی شرکت کنیم و بعد از آن مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم.

او در مورد لیگ ملت های والیبال گفت: در این مسابقات با قرعه بسیار سختی مواجه شدیم. پروازهای طولانی، سفرهای خسته کننده و نداشتن زمان برای ریکاوری، همه ما را خسته کرده بود. برای مثال ما برای بازی با روسیه، حدود 10 ساعت در فرودگاه مسکو برای سفر به شهر «اوفا» معطل شدیم. شرایط ما خیلی بود.

عبادی پور ادامه داد: امیدوارم برنامه لیگ ملت ها در سال 2019، بهتر شود. توقع نداریم این برنامه به سود ما باشد ولی اینقدر سنگین نباشد. ما بعد از لیگ ملت ها، استراحت خوبی کردیم و همه با شرایط ایده ال به اردو برگشتیم.

بازیکن تیم اسکرا لهستان تصریح کرد: بازی های آسیایی، یکی از معتبرترین مسابقات قاره است و اعتبار خاص و اهمیت زیادی برای ما دارد. من خیلی حوشحالم که می توانم برای دومین بار در این بازی ها حاضر هستم و می توانم شانس کسب مدال طلا را دوباره امتحان کنم. دوست دارم روند کسب مدال ما در میادین آسیایی و جهانی ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: