ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا در زمینه تحریم‌ها علیه ایران تنها می‌ماند/ مشکلات اقتصادی کشور به دلیل سوء مدیریت است

کدخبر: 2248256

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: آمریکا در زمینه تحریم ها علیه ایران تنها می ماند و حتی اروپا هم همکاری آنچنانی با این کشور نخواهد کرد.

سید جواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، گفت: مقام معظم رهبری مثل همیشه فرمایشات راهبردی و کارگشایی را بیان کردند، حرف این است که مسئولان کشور در این مسیر و نقشه راه استراتژیک حرکت کنند.

وی به همچنین با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند شرایط جمهوری اسلامی به گونه ای است که آمریکا جرأت جنگ با ما را ندارد، افزود: این موضوع را هم مسئولان نظامی کشور بارها بیان کردند و همچنین سردار سلیمانی هم با قاطعیت پاسخ آمریکا را داده است.

نماینده مردم کاشان تصریح کرد: شرایط جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که هیچگاه دشمن به خودش اجازه تعرض به ایران را نمی دهد، مقام معظم رهبری هم این جمله اقتدار آفرین را فرمودند که "جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد" لذا همه باید در راستای بیانات رهبری حرکت کنند.

وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال آن است که ایران را پای مذاکره ای ذلیلانه بکشاند، اما این اتفاق نخواهد افتاد، ایران کشوری مقتدر است و هیچگاه چنین مذاکره ای را نمی پذیرد.کشورمان حقانیت و صداقت های خودش را در برجام به عرصه جهانی نشان داده است.

ساداتی نژاد ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یک بار با نگاه عزتمندانه در برجام مذاکره کرد و به دنیا ثابت کرد که آمریکا دشمن خبیثی است، امروز حتی نگاه اروپا هم به آمریکا متفاوت است، لذا با این شرایط و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: امروز آمریکا نتوانسته اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کند و با برخی از کشورهایی مانند چین و روسیه مشکل دارد، این نشان می دهد که در یک شرایط بدی قرار دارد.

وی همچنین به فرمایشات رهبر انقلاب درباره مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: شرایط امروز اقتصادی کشور دغدغه همه است، با توجه به اینکه آمریکا نمی تواند اجماع جهانی علیه کشورمان انجام دهد، این تحریم ها نمی تواند اثر چندانی به همراه داشته باشد.

نماینده مردم کاشان تاکید کرد: آمریکا در زمینه تحریم ها علیه ایران تنها می ماند و حتی اروپا هم همکاری آنچنانی با این کشور نخواهد کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: بیشتر مشکلات اقتصادی کشور سوء مدیریت است، دولت باید در تیم اقتصادی تغییرات ایجاد کند تا شرایط مطلوبی در این حوزه به وجود بیاید.

وی بیان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری مثل همیشه راهبردی است، انشاءالله بتوانیم با عمل به آنها شرایط مطلوبی را در حوزه اقتصاد ایجاد کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: