استیلی: برنامه‌ریزی بازی‌های آسیایی در حد AFC هم نیست

کدخبر: 2248263

مدیر تیم ملی فوتبال امید از برنامه‌ریزی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی جاکارتا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا ، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید در مورد مورد جلسه هماهنگی قبل از دیدار مقابل عربستان گفت: جلسه امروز برای هماهنگی‌ تیم‌ها بود. این جلسه با حضور مسئولان تیم‌های گروه F عربستان، ایران، میانمار و کره شمالی برگزار شد. در مورد مسائل داوری، تعویض‌ها، این که چه کسانی می‌توانند روی نیمکت باشند، چه کسانی همراه تیم می‌توانند در اتوبوس باشند و سایر مسائل صحبت شد. در مورد تیم هم توضیحاتمان را نوشتیم. پیراهن اول ما سفید، پیراهن دوم ما قرمز، پیراهن اول گلرها مشکی، پیراهن دوم گلرها سبز و پیراهن سوم گلرها آبی است.

وی افزود: در مورد موضوع زمین هم صحبت کردیم. عربستانی‌ها هم در مورد شرایط زمین تمرین ناراحت بودند. آنها دیروز آمدند. یک گله هم این بود که باید روز قبل از تمرین در زمین اصلی مسابقه تمرین کنیم که آنها گفتند با توجه به برگزاری همه روزه بازی‌ها نمی‌توانند اجازه انجام این کار را بدهند. نوشتن هرگونه شعار سیاسی زیر پیراهن ممنوع است. موارد مختلف و زیادی در این جلسه مطرح شد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید در مورد این که آیا رنگ لباس تیم امید در بازی فردا مشخص شد، عنوان کرد: خیر هنوز مشخص نشده است. گفتند تا شب این مساله را به ما اعلام می‌کنند. خودشان در این مورد تصمیم می‌گیرند و به ما اعلام می‌کنند. برنامه‌ریزی در حد AFC هم نیست. باید امروز رنگ لباس‌ها مشخص می‌شد اما تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد مشکل حضور برخی همراهان تیم روی نیمکت هم اظهار داشت: در نامه قبلی که به کمیته المپیک ارسال شده بود تعداد نفرات برای نشستن روی نیمکت ۶ نفر اعلام شده بود اما امروز اعلام کردند که ۸ نفر می‌توانند روی نیمکت حضور یابند که ما امروز با سجادی تماس گرفتیم و او هم قول همکاری داد تا هر چه سریع‌تر نام این دو نفر را به لیستمان اضافه کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: