علی پور خبر داد

ایران ۴ برابر مصرف جهانی انرژی مصرف می‌کند

کدخبر: 2248265

رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۴ برابر مصرف جهانی انرژی مصرف می‌کنیم که با حمایت معاونت شهرسازی و با تاکید بر مبحث ۱۹ باید این میزان کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدرالدین علیپور رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران در نشست خبری که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش ما از گذشته تاکنون برای پیشبرد اهداف محیط زیست شهری بوده است و همواره بر این موضوع تمرکز داشته ایم.

وی افزود: در سال جاری اقدامات مناسبی از سوی محیط زیست شهرداری تهران در حوزه آب، انرژی، پایش آلودگی های سطح شهر و استانداردسازی طرح ها صورت گرفت.

علی پور گفت: هدف اصلی از همکاری محیط زیست شهرداری تهران با سازمان مدیریت پسماند، معاونت شهرسازی، معاونت عمران در مدیریت شهری حفظ محیط زیست است.

وی ادامه داد: ما ۴ برابر مصرف جهانی، انرژی مصرف می کنیم که با حمایت معاونت شهرسازی و با تاکید بر مبحث ۱۹ باید این میزان کاهش یابد.

رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران تصریح کرد:با همکاری معاونت شهرسازی در راستای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر اقداماتی صورت گرفته است که از آن جمله می توان به استفاده از انرژی های خورشیدی در ساختمان ها اشاره کرد که این کار در بسیاری از نقاط جهان اجباری است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: