بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

هندبال آغازگر رقابتهای کاروان ایران/ رویارویی با مالزی در گام اول

کدخبر: 2248278

بازیهای آسیایی جاکارتا در حالی از فردا برای کاروان کشورمان آغاز می شود که تیم هندبال ایران به عنوان اولین تیم در اولین گام به مصاف مالزی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر ، هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا فردا با شروع برخی رقابتها از جمله هندبال استارت می خورد. تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ فردا چهارشنبه ۲۴ مرداد از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی برابر مالزی به میدان خواهد رفت.

تیم ایران در گروه اول این دیدارها با مالزی و قطر هم گروه است.

ملی پوشان کشورمان ۱۵ مرداد ماه راهی مالزی شده و بعد از چند روز اردو به عنوان اولین تیم ۲۰ مردادماه وارد جاکارتا، محل برگزاری مسابقات هندبال شدند.

مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علیرضا موسوی، مهرداد صمصامی، احسان ابوئی، کاظم جمعه پور، جلال کیانی، شاهو نصرتی، میلاد مسائلی، فرزادرستمیان، سلامان بربط، مهدی موسوی، مهدی بیجاری، امین کاظمی، علی رحیمی و محسن بابا صفری اسامی شانزده بازیکنی هستند که در رقابتهای آسیایی حضور دارند.

سرمربیگری این تیم را کاستاراتویچ بر عهده دارد و شهداد مرتجی نیز به عنوان مربی دروازه بانها این تیم را هدایت خواهد کرد. محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال نیز در کنار تیم در مالزی حضور دارد.

در این دوره از بازیهای آسیایی لژیونرهای شاخصی همچون سجاد و الله کرم استکی، پویا نوروزی نژاد ، امین یوسف نژاد و سعید حیدری راد تیم ملی هندبال ایران را همراهی نخواهند کرد.

برنامه تیم ملی هندبال ایران در دور نخست بازیهای آسیایی اندونزی به شرح زیر است:

۲۴ مرداد: ایران - مالزی ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی ۲۶ مرداد: قطر - ایران، ساعت ۱۶ به وقت محلی

گروه بندی تیم ها به شرح زیر است:

گروه A : قطر، ایران، مالزی گروه B : کره جنوبی، ژاپن، پاکستان گروه C : اندونزی، عربستان، هنگ‌کنگ ​گروه D : بحرین، چین‌تایپه، هند، عراق

تیم هندبال ایران در سابقه حضور خود در این بازیها دو مدال نقره و برنز را در کارنامه دارد. هندبالیست های کشورمان در بازیهای سال ۲۰۱۴ چهارم شدند.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازیها حضور خواهد داشت.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: