رافینیا در بارسلونا می‌ماند

کدخبر: 2248280

یکی از مدیران باشگاه بارسلونا از تمایل هافبک برزیلی این تیم برای ماندن در نوکمپ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آریه دو برایدا، مسئول نقل و انتقالات بین المللی باشگاه باشگاه بارسلونا تأیید کرد که هافبک برزیلی این تیم رافینیا در فصل پیش رو در نوکمپ خواهد ماند.

رافینیا فصل گذشته به صورت قرضی برای اینتر بازی کرد و اخیراً گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه اینتر بعد از ناکامی در خرید لوکا مودریچ از رئال مادرید، قصد دارد یک بار دیگر رافینیا را از بارسلونا قرض بگیرد. او ماه ژانویه به صورت قرضی به اینتر پیوست اما این باشگاه با توجه به محدودیت های مالی اش از سوی یوفا نمی توانست با او قراردادی قطعی ببندد و غرامت فسخ قراردادش با بارسلونا را بپردازد. رافینیا به اسپانیا برگشت اما به تازگی شایعه بازگشت او به اینتر منتشر شده که برایدا آن را تکذیب کرد.

او در گفت و گو با رادیو اسپورتیوا اظهار داشت: رافینیا احتمالاً در بارسلونا خواهد ماند. او بازیکنی با توانایی های فنی فوق العاده است و با یک حرکت پا به توپ ماهرانه می تواند سرنوشت مسابقه را عوض کند و این کار را هم در نقطه از زمین بازی انجام دهد.

برایدا ادامه داد: سال گذشته رافینیا پس از مصدومیت جدی از ناحیه زانو از بارسا خارج شد و با این حال در اینتر عملکرد بسیار خوبی داشت. با تمام این ها او بازیکن جالبی است و از وضعیتش در بارسلونا رضایت دارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: