رئیس هیات فوتبال خوزستان:

امنیت برگزاری بازیها را که من نباید تامین کنم/ نباید مانور داد!

کدخبر: 2248301

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان با بیان اینکه نباید اینقدر روی اتفاقات اخیر در ورزشگاه‌ها مانور داد، به شائباتی که پیرامون پسرش وجود دارد واکنش نشان داد.

عبدالکاظم طالقانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اینکه هیات فوتبال استان خوزستان چه تدابیری برای جلوگیری از اتفاقات بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان در نظر دارد، گفت: اقداماتی که باید انجام بشود در حیطه اختیارات من نیست. بنده برگزار کننده مسابقات هستم. امنیت بازی را که من نباید تامین کنم.

طالقانی که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست درباره اینکه برنامه فدراسیون برای این اتفاقات چیست؟ تصریح کرد: کمیته انضباطی با افراد خاطی که باعث ایجاد دردسر شدند، برخورد قانونی می کند. نمی توان گفت که بازی ها در خوزستان برگزار نشود. منشا اصلی این اتفاقات، مسابقات نیست. در هیات رئیسه هم بحثی در این ارتباط نداشته ایم. پیشگیری دست افراد کارشناس است!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بعد از بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان با لیدرهای تیم خوزستانی جلسه ای برای بررسی اتفاقات داشته اید؟ یادآور شد: قبل از مسابقه جلسه ای بود و نکات لازم را اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان گوشزد کرده و از لیدرها خواسته بودند که سکوها را کنترل کنند.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان ادامه داد: نباید اینقدر روی این اتفاقات مانور بدهیم. کسانی که خارج از ایران هستند، دنبال نقطه ضعف می گردند و این مشکلات را پررنگتر می کنند. اشکالات باید اصلاح شود.

طالقانی درباره اینکه چطور می توان از کنار چنین اتفاقی به سادگی گذشت، گفت: منظورم این نیست که اطلاع رسانی نشود. نباید به این مسائل دامن بزنیم. باید دنبال راه حل باشیم. آنقدر که روی این اتفاقات موشکافی می شود، روی دیگر مسائل نمی شود!

وی همچنین درباره شائباتی که بعد از بازی اخیر استقلال خوزستان درباره پسرانش مطرح شده است، خاطرنشان کرد: پسر من خارج از ورزش مشغول به کار است و پیش من کار نمی کند. حالا اگر کنارم باشد دلیل بر این نیست که مسئولیتی دارد.

طالقانی افزود: ارتباط فعالیت پسر من با اتفاقات بازی های فوتبال و اتفاقات ورزشگاه چیست؟ کسی که این حرفها را مطرح می کند، حب و بغض دارد! حتما مشکلی دارند. حتما خواسته ای داشته اند که من انجام نداده ام. در ورزش هستند کسانی که به خاطر خواسته هایشان دست به این کارها می زنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره درخواست وکیل علی کریمی برای انحلال فدراسیون فوتبال به خاطر مشکلات اساسنامه، گفت: از نظر حقوقی در جریان این مسائل نیستم ولی آنها حتما حرفی برای گفتن دارند که اقدام کرده اند.

طالقانی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل واریز پول کارلوس کی روش برطرف شده است؟ تاکید کرد: بنده در جریان نیستم و باید از آقای تاج پیگیری کنید.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: