مرادی: هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم/ از تجربه تلخ بازی‌های آسیایی اینچئون درس گرفته ام

کدخبر: 2248322

ملی پوش تیم ملی دوومیدانی گفت: شناخت خوبی از رقیبانم دارم و آنها را جدی می گیرم تا در روز مسابقات دچار مشکل نشوم چرا که بازی‌های آسیایی با دیگر تورنمنت ها و مسابقات فرق دارد.

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره آمادگی اش برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: با توجه به اینکه آب و هوای شهرکرد ارتفاع است و جاکارتا هم،همسطح دریا است زمانی که ما در ارتفاع تمرین می کنیم به محض رسیدن به محل برگزاری مسابقات بدن مان زودتر ریکاوری می شود و همین عامل کمک می کند تا به نتایج بهتری برسیم. خوشبختانه شرایطم بسیار آیده آل و خوب است، به طوری که در این ماه های اخیر با شرکت در مسابقات مختلف به مرز آمادگی خوبی رسیده ام.

دونده نیمه استقامت کشورمان ادامه داد: خدا را شکر هم روحیه خوبی دارم و هم تمریناتی که در اردو انجام می دهم خوب است، از وضعیت بدنم راضی هستم و باید همین شرایط را تا روز بازی ها نیز حفظ کنم تا در آنجا با قدرت کامل به مصاف حریفانم بروم.

او در مورد اینکه حریفانش از چه کشورهایی هستند، گفت: دوندگان قطری،عربستانی،بحرینی و کویتی حریفان اصلی من در جاکارتا خواهند بود هر چند که از کشورهای شرق آسیا هم دوندگان مطرحی حضور می یابند. شناخت خوبی از رقیبانم دارم و آنها را جدی می گیرم تا مبادا در روز مسابقات دچار مشکل نشوم چرا که بازی های آسیایی با دیگر تورنمنت ها و مسابقات فرق دارد و میدان بسیار مهمی برای همه ورزشکاران آسیایی به حساب می آید.

مرادی در ادامه اظهاراتش بیان کرد: جا دارد از سجاد مرادی مربی ام هم بابت زحمات فراوانی که در این چند سال اخیر برایم کشیده تا بتوانم به این توانایی برسم کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و به امید خدا با کسب یک مدال خوشرنگ جواب محبت های او را از این طریق بدهم. در هر حال نباید فراموش کرد که با نظر او بود که ما در اردوهای مختلف تمرینی حضور می یافتیم.

دونده ملی پوش درمورد اینکه چقدر برای خودش شانس مدال قائل است، گفت: من تمام تلاشم را می کنم تا در آنجا به نتایج خوبی دست یابم و کسی نمی تواند از پیش خودش را برنده و مدال آور محسوب کند، زیرا از تجربه تلخ بازی های آسیایی اینچئون درس گرفته ام. این دوره باید نتیجه خوبی بگیرم تا پاسخ اعتماد و انتخاب مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کادر فنی را بدهم. خیلی دوست دارم تا بتوانیم همراه با حسین کیهانی پرچم کشورمان را در روز مسابقات به اهتزاز در بیاوریم.

مرادی اظهار داشت: فدراسیون در طول این ماه های اخیر انصافا برای ورزشکاران چیزی کم نگذاشته به طوری که تا حد امکان ضمن فراهم کردن امکانات تمرین و اردوهای داخلی و خارجی از لحاظ انگیزشی هم از ما حمایت کرده است. تمامی ملی پوشان دو و میدانی ایران لیاقت کسب مدال در جاکارتا را دارند.امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی دو و میدانی ایران رقم بخورد.

بیشتر بخوانید : اظهارات ملی پوش پرش ارتفاع پس از جا ماندن از لیست اعزامی به جاکارتا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: