تداوم حضور فروغی در بسیج صداوسیما/اجلاس پیرغلامان برگزار می‌شود

کدخبر: 2248523

روابط عمومی بسیج صداوسیما نسبت به خبر تعطیلی اجلاس پیرغلامان حسینی و توقف و انحلال فعالیت‌های بسیج رسانه ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، برخی از رسانه ها به انحلال و توقف فعالیت های بسیج صداوسیما و تعطیلی اجلاس پیرغلامان حسینی اشاره کرده اند. روابط عمومی بسیج رسانه ملی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: علی فروغی کماکان با قوت به کار خودش در این سازمان ادامه می دهد و جلسه پیرغلامان حسینی هم در جریان است. ان شاالله اجلاس پیرغلامان حسینی هم طبق سنوات قبل برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: علت کم ‎شدن سرعت تولیدات مرکز بسیج صداوسیما، مشکلات بودجه ای است که گریبان بسیاری از نهادها و حتی برنامه ها و شبکه های تلویزیونی را گرفته و هیچ انحلال و توقفی در کار نیست.

روابط عمومی بسیج صداوسیما خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم زمانی هم مهدی فرجی مسئولیت بسیج صداوسیما و شبکه یک را توأمان برعهده داشت و حالا برخی از گمانه زنی های رسانه ای درست انجام نمی شود که علی فروغی چون مدیریت شبکه سه را برعهده دارد به زودی از این مرکز می رود. چنین مطلبی از پایه نادرست است و علی فروغی همچون گذشته با قوت به کار خودشان در بسیج صداوسیما ادامه می دهند.

گفتنی است، برخی از رسانه ها به این موضوع پرداخته اند که قرار است فرد جدیدی به عنوان رئیس بسیج صداوسیما معرفی شود وماموریت مهم برگزاری اجلاس ملی پیرغلامان پس از برگزاری پانزده دوره، در آستانه تعطیلی قرار گرفته و تدارکی از سوی سازمان صدا و سیما برای برگزاری آن به چشم نمی خورد. این خبرها از سوی روابط عمومی بسیج صداوسیما تکذیب شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: