ابوترابی‌فرد در مراسم الماس‌های درخشان:

همه اقوام ایرانی در هشت دفاع مقدس ایفای نقش کردند

کدخبر: 2248578

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:‌ یکی از عوامل مهم در دفاع مقدس حضور تمامی اقوام، ادیان و مذاهب در دوران سخت مقاومت و ایستادگی آزادگان است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در مراسم الماس های درخشان و تجلیل از هموطنان آزاده ارامنه که عصر امروز سه شنبه 23 مردادماه در فرهنگسرای اشراق تهران اظهار کرد: تاریخ دفاع مقدس زیباترین، ماندگارترین و پراثرترین قطعه از تاریخ ایران است.

وی افزود: یکی از عوامل زیبابخشی این برهه از تاریخ (8 سال دفاع مقدس) حضور تمامی اقوام، ادیان و مذاهب در دوران سخت مقاومت و ایستادگی آزادگان است. چرا که تمامی اقوام ایرانی در این مقاومت نقش داشتند.

ابوترابی فرد با اشاره به حضور 30 آزاده ارامنه در 8 سال دفاع مقدس گفت: اسارت زیباترین وحدت ملت ایران بود و آزادگان در کنار هم و در اوج صمیمیت در چنگال دشمنی به اسم صدام از همه ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: امیدواریم ملت ایران همچون گذشته نماد وحدت باشد و برای پاسداری از ایران اسلامی، عزت، شرف، استقلال و اقتدار خویش قدم بردارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: