خادمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رایزینی دولتی‌ها برای از دستور خارج کردن طرح استیضاح وزیر نفت در مجلس

کدخبر: 2248602

نماینده ایذه گفت: استیضاح زنگنه باید در صحن مطرح می‌شد، اما دولتمردان باز هم رایزنی‌هایی کردند که این موضوع از دستورکار خارج شود.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره آخرین وضعیت استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت، اظهار کرد: چندی پیش استیضاح این وزیر در کمیسیون انرژی رای آورد و ما این گزارش را به هیئت رئیسه مجلس ارائه دادیم و باید این استیضاح در صحن علنی مطرح می شد اما دولتمردان باز هم رایزنی هایی کردند که این موضوع از دستور کار خارج شود.

وی درباره طرح سوال از رئیس جمهور و اینکه هیچ یک از نمایندگان تهران این طرح سوال را امضا نکردند، ادامه داد: سوال ما از این نمایندگان این است که آیا در تهران هیچ گونه مشکلی وجود ندارد؟ آیا نمایندگان تهران فکر کرده اند که تهران فقط در مناطقی چون جردن و ولنجک خلاصه می شود؟

نماینده مردم ایذه و باغملک تصریح کرد: علاوه بر نمایندگان تهران، نمایندگان کلان شهرهایی دیگری چون تبریز هم این طرح سوال را امضا نکردند مشکل از آنجا نشات می گیرد که نمایندگانی که از طریق لیست انتخاب می شوند، خود را وابسته به دولت می دانند و با عملکرد خود منجر به ضعف مجلس می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: