گرشاسبی: طلبکار قدیمی برای خودروی باشگاه حکم گرفته بود، مشکل حل می‌شود/ توقیف اموال من، دروغ است

کدخبر: 2249560

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه گفته‌اند برای اموال من حکم توقیف صادر شده، دروغ محض است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: مثل اینکه باید منتظر باشیم در آستانه هریک از بازی های ما یکسری شایعه سازی ها و شیطنت ها اتفاق بیفتد. همانطور که قبل از این نیز تاکید داشتیم، هواداران این روزها باید بیش از هر زمانی هوشیار باشند و اجازه ندهند این قبیل اقدامات به پرسپولیس لطمه بزند.

وی ادامه داد: مطلبی منتشر شده مبنی بر اینکه اموال سرپرست باشگاه توقیف شده است. این خبر از اساس کذب محض است. مسئله این بود که یکی از آژانس های هواپیمایی که از سال های قبل و پیش از حضور مدیران کنونی، از باشگاه پرسپولیس طلبکار بوده است، اقدام به توقیف یکی از خودروهای باشگاه کرد.

سرپرست باشگاه خاطر نشان کرد: اینکه پرسپولیس با بدهی های زیادی از گذشته روبه رو بوده بر کسی پوشیده نیست. ما تلاش زیادی کرده ایم تا این تعهدات را به مقدار قابل توجه کاهش دهیم. از طرفی همه می دانند تا امروز با اقدامات انجام شده چه خطراتی از سر پرسپولیس گذشته است و این رویه همچنان ادامه دارد.

گرشاسبی افزود: مشکلاتی از این دست را هم تا زمانی که از طرف هواداران، امانتدار هستیم با توجه به سیاست ها و رهنمودهای اعلامی وزارت ورزش و جوانان و برنامه ریزی های انجام شده در باشگاه حل و فصل خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: از این ناحیه خطر و مشکل خاصی باشگاه را تهدید نمی کند و فقط از هواداران می خواهیم با حفظ هوشیاری و هوشمندی خود ، از پرسپولیس و سرخپوشان حمایت کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: