قنبر پور: بازیکنان پرسپولیس هر چه زدند به در بسته خوردند

کدخبر: 2250024

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و پیچیده ای را انجام دادیم و  بازیکنان ما هر چه زدند به در بسته خوردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی قنبرپور سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: یک مقدار به بازیکنان باید حق بدهید که ما هفته چهارم را پشت سر گذاشتیم و بازی سخت و پیچیده ای را انجام دادیم و بازیکنان ما هر چه زدند به در بسته خوردند. به هر حال بازیکنان یک مقدار خسته بودند و توقع داشتند که برابر این حریف سختکوش پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و به همین علت بازیکنان ناراحت بودند. در هر صورت هفته چهارم را پشت سر گذاشتیم و 2 برد و 2 تساوی بدست آوردیم و باید این بازی را به فراموشی بسپاریم و توجه مان به بازی با صنعت نفت در آبادان باشد و برانکو با بازیکنان صحبت می کند چرا که یک تیم قهرمان باید تفکرش بزرگ باشد و انتظارمان این است که در آبادان یک بازی منطقی از بازیکنان خود شاهد باشیم واین موضوع هم می دانیم میزبان سختکوشی پیش رو داریم و بعد از آن به فکر بازی برون مرزی هستیم و شرایط طوری باید باشد که در آبادان امتیاز بگیریم و با یک روحیه مضاعف عازم قطر شویم.

جام قهرمانی سوپرجام را یکشنبه تحویل باشگاه پرسپولیس می دهند

قنبر پور درباره وضعیت جام قهرمانی سوپر جام گفت: تماسی شب گذشته با گرشاسیبی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گرفته شد و قرار شد تا یکشنبه این جام را به باشگاه پرسپولیس بدهند. چیزی که من شنیدم تا یکشنبه جام را تحویل باشگاه می دهند و شاید مراسمی باشد که از آن بی خبر هستم . به طور حتم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مراسمی برای اهدای جام قهرمانی سوپر جام برگزار می کنند.

با یک بازی منطقی از سد الدحیل عبور می کنیم

او درباره اینکه نگرانی بابت افت پرسپولیس در آستانه بازی با الدحیل قطر ندارد، تصریح کرد: 4 بازیکن کلیدی خود را از دست دادیم اما آن چیزی که در تیم ما وجود دارد یکدلی و همسو بودن بازیکنان است و پرسپولیس تیم هست و بازیکنان می دانند شرایط چقدر سخت است و می دانند در چه وضعیتی بازی می کنند. به طور حتم آنها سعی می کنند نام بزرگ پرسپولیس را حفظ کنند وشاید توانسنیم با یک بازی منطقی از حریف خود عبور کنیم.

قنبرپور درباره مسائل مالی باشگاه پرسپولیس گفت: گرشاسبی شب گذشته به اردو آمد و با بازیکنان صحبت کرد و تا دوشنبه مقداری از مطالبات مالی بازیکنان داده می شود تا به آرامش فکری برسند.

بیشتر بخوانید:برانکو: انتظار بازی بسته حریف را داشتیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: