محبی: فریادهای خادم به من انگیزه می‌دهد/ قدر نگرانی او را می‌دانم

کدخبر: 2250276

سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال طلای آسیا گفت: اینکه خادم در تمرینات میان همه کشتی‌گیران مستقیما من را خطاب قرار می‌دهد و از دست من عصبانی می‌شود نشان دهنده توجه ویژه اوست و به من انگیزه زیادی می‌دهد تا بیشتر تلاش کنم.

یدالله محبی در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط خود پس از پایان اردوی تیم ملی اظهار کرد: اردوی تیم ملی در شرایط بسیار خوبی برگزار و با اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی،اردو نیز تا شنبه هفته آینده تعطیل شد تا ان‌شاءالله پس از آن بار دیگر تمریناتمان را برای حضور در رویدادهای آتی از سر بگیریم.

دارنده مدال طلای آسیا افزود:طی یک ماه اخیر در تورنمنت های گرجستان و یاشاردوغو ترکیه کشتی گرفتم و به ترتیب عناوین سوم و دوم را بدست آوردم و خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم بتوانم با ادامه همین روند، بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم.

وی درباره اعزام نشدنش به بازی‌های آسیایی و اینکه آیا توقع داشت در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد یا خیر گفت: بعد از رقابت های انتخابی تیم ملی، کادر فنی صحبت‌هایی را با من داشت و اصلا بحث حضورم در بازی‌های آسیایی مطرح نبود. قرار است بر اساس نظر و موافقت کادر فنی به رقابت‌های جهانی مجارستان اعزام شوم.

محبی درباره انتقاد شدید خادم از کم‌کاری او در آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: مربیان تیم ملی می‌دانند من در این مرحله از اردو 3 برابر بقیه کشتی‌گیران تمرین کردم و علاوه بر تمرینات مشترک بصورت اختصاصی و ویژه تمرین داشتم تا به بهترین شرایط بدنی برسم تا جاییکه در هفته 5 جلسه تمرین کشتی داشتم. به همین خاطر فشار زیادی به بدنم وارد شد و در تمرین بدنم خالی کرد و باعث ناراحتی آقا رسول شد.

وی با تاکید بر اینکه فریادهای خادم به او انگیزه می‌دهد خاطرنشان کرد: آقای خادم برای همه این کارها را نمی‌کند و وقتی از عملکردم عصبانی می‌شود و به من تشر می‌زند مطمئنا نظر و توجه خاصی روی من دارد و این موضوع به من انگیزه زیادی می‌دهد تا بیشتر تلاش کنم. اینکه خادم بین همه کشتی‌گیران مستقیم من را خطاب قرار می‌دهد نشان‌دهنده توجه او به من است و قطعا قدر نگرانی خادم را می‌دانم و تمام توانم را به کار می گیرم تا رضایت او را جلب کنم. چند بار با خادم صحبت کردم و به او قول دادم هر چه در توانم هست را می گذارم تا اینبار بهترین نتیجه را برای تیم ملی بگیرم.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم تیم ملی در پایان درباره وضعیت نفرات اعزامی تیم ملی به بازی‌های آسیایی و پیش‌بینی خود از نتایج تیم ملی در این رقابت‌ها گفت: همه نفراتی که به بازی های آسیایی اعزام شدند تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و همگی به لحاظ روحی و بدنی در شرایط بسیار خوبی هستند. امیدوارم همگی بهترین نمایش را داشته باشند و با دست پر به ایران بازگردند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: